Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  začátekpředchozí166 - 175dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fashion blogs as a mean of promotion for companies in the fashion industry
Jenisová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti i pro budoucnost. Práce se skládá ze dvou částí. První z nich je teoretická a dotýká se témat, jako jsou značky, módní průmysl a nový fenomén blogů v tomto odvětví, kdy firmy začaly používat blogy jako propagační nástroj pro povědomí o značce. Druhá část je praktická dávat a zmíňuje charakteristiky blogera a čtenáře blogu. Taktéž budou zmíněny přesné kroky, jak spolupracovat s blogeřmi.
Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara. Hlavním cílem práce je odhalit zda a jak tuto komunikaci vnímají čeští spotřebitelé, jak vnímají samotnou značku a následně poskytnout návrhy k zlepšení jejího stávajícího image. První část práce přináší přehled dostupných teoretických poznatků z oblasti módního průmyslu a marketingu, a popisuje a charakterizuje marketingovou komunikaci značky Zara. Druhá část sestává z vlastního výzkumu, kterým jsem se snažila přiblížit činnost a působení značky v českém prostředí, poodhalit marketingové cíle Zary v ČR a především zjistit jak tato značka skutečně působí na české spotřebitele a zda její představa o vlastním positioningu koresponduje s výsledky spotřebitelského výzkumu.
Event marketing
Pham, Quynh Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodný event pro mladší spotřebitele vybraného obchodní domu, za účelem zlepšit jeho vztah se stanovenou cílovou skupinou, přilákat jejich pozornost a zlepšit image firmy. Dále se práce také zaobírá významem event marketingu jako komunikační nástroj v současné dynamické době plné konkurence. Celá práce je rozdělena na dvě části. První část teoreticky charakterizuje event marketing, popisuje jeho integraci do komunikačního mixu a jeho proces plánování a tvorby. Druhá část je zaměřena na praktické řešení daného problému pomocí zavedení event marketingu. Obsahuje jak analýzu problému, vlastní návrh eventu, tak i doporučené způsoby vyhodnocení úspěšnosti navržené akce.
Podnikatelský plán založení nové firmy - společnosti s ručením omezeným
Jakoubková, Markéta ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu na in-ternetový obchod s ryze dámským oblečením a jeho posouzení z hlediska realizovatelnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a uvedeny veškeré podstatné náležitosti, které by podnikatelský plán měl obsahovat. Na ni navazuje část praktická, v níž se zabývám konkrétním podnikatelským záměrem, tudíž založení e-shopu The Butik. Kromě formálních náležitostí podnikatelského plánu je součástí i analýza konkurence, podrobně zpracovaná marketingová strategie, analýza potencionálního trhu či analýza úspěšnosti plánu. V přílohách jsou pak obsažená veškerá podrobná data z analýz. Cílem je zjistit konkurenceschopnost a realizovatelnost plánu.
AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Hinková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Haunerová, Klára (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o české módní scéně. K pochopení celého trhu je nastíněn samotný vývoj módy. Práce se zabývá marketingem módních značek a je zaměřena především na marketing českých autorských značek nabízejících módu pro ženy. Česká módní scéna je zde podrobně rozebrána a je poukázáno na její slabiny, které je potřeba vylepšit. V souvislosti se zjištěnými skutečnostmi je zde nastíněno řešení, které by mělo české módní scéně pomoci.
Loajalita v módním průmyslu
Frühauf, Daniel ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové sondy, expertních rozhovorů, desk research a tržního testu, které byly zaměřeny na loajalitu a věrnostní programy v módním průmyslu. Trh módy je rozdělen do segmentů nízkonákladového, masového, luxusního a přístup k loajalitě ze strany zákazníků a firem je odlišný v každém segmentu. Přínosem práce je komparace věrnostních programů na trhu módy a testování vybraných forem programů. Výsledky poznatků z výzkumu představují východisko pro získání loajálních zákazníků v módním průmyslu.
Právní otázky ochrany estetických aspektů designu se zaměřením na módní průmysl
Šimečková, Petra ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou možnosti právní ochrany estetických aspektů designu v módním průmyslu. První část definuje termín design, zabývá se jeho dělením a aspekty jeho právní ochrany jakožto nehmotného statku. Části následující se pak zabývají možnostmi právní ochrany estetické stránky designu v České republice, na úrovni práva EU a v USA, jak z hlediska legislativní úpravy, tak z hlediska sporů, které již v této oblasti proběhly.
Hledání pátého elementu
KAMARÝTOVÁ, Markéta
Tato práce se zabývá vývojem módního průmyslu a módními návrháři, kteří v něm působí. Praktickou část tvoří tři modely zhotovené z hedvábí doplněné malbou.
Strategie v používání lexikálních jednotek v mezinárodních časopisech o módě (srovnání verze španělské, české a anglické).
OLIVOVÁ, Klára
Předložená diplomová práce se věnuje strategii v používání lexikálních jednotek v mezinárodních módních časopisech (Elle, Grazia, Company magazine). Srovnává verze těchto magazínů, a to verze anglické, španělské a české. Zabývá se především užitím pojemenování názvů módního oblečení současné doby. Zkoumá též anglicismy, výpůjčky a kalky. Stranou zájmu nezůstanou ani podrobné informace o módních magazínech a persvazivní funkce jazyka spojená s reklamou.
Marketing Strategies in Fashion Industry
Čmielová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat klíčové charakteristiky módního průmyslu se zaměřením na hlavní události, které ovlivnily tento segment v posledních dvou až třech desetiletích. Konkrétně se tato práce zacílí na ekonomický vývoj módního sektoru a některé z nejnovějších vlivů jako například fenomén globalizace dodavatelských řetězců a internacionalizace módních značek. Další oblastí zkoumání budou zákazníci v módním sektoru, jejich charakteristika a motivace jejich nákupního chování. Konkrétněji se bude jednat o módní povědomí a vztah k módě, trend sociálního nakupování a vliv módních blogů na zákazníky. Další číst analýzy se bude týkat marketingových strategií v segmentu fast fashion a jejich vlivu na celý módní průmysl. Mezi ty nejdůležitější patří změny v dodavatelských řetězcích, krácení životního cyklu výrobku o jeho dopad na dostupnost a obměňování zboží na prodejnách. Dále se práce pokusí analyzovat vliv internetu a jeho dopad na růst online nákupů a celkovou transformaci médií směrem k digitální komunikaci. Výše uvedené analýzy budou následně aplikovány na dva nejvýznamnější módní řetězce v sektoru fast fashion -- Zaru a H&M. Práce rozebere jednotlivé elementy jejich marketingové strategie prostřednictvím 7p. Blíže se pokusí specifikovat jednotlivé aspekty přístupu k marketingové strategii a následně stanovit odlišnosti a podobnosti obou značek, které jim napomohli k úspěšnému celosvětovému růstu a každoročně narůstajícím ziskům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   začátekpředchozí166 - 175dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.