Název: Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek
Překlad názvu: Fashion blogs as a mean of promotion for companies in the fashion industry
Autoři: Jenisová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; fashion; propagace; blog; fashion; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39411

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet