Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí166 - 175další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.
Shipping and logistic solutions for ski import from USA
Fraňo, Pavol ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení společnosti Icelantic Boards, která se zabývá výrobou lyží. Následuje seznámení čtenáře s lyžařským segmentem. Součástí práce je uvedení přepravních možností společnosti při dovozu jejích výrobků z USA do Evropy a seznámení s výhodnými pravidly Incoterms pro prodávajícího. V závěrečné části diplomové práce je rozbor výrobků, variant dovozu a nakonec doporučení způsobu přepravy a možnosti růstu prodeje výrobků na evropském trhu.
Open Access: proč a jak
Svoboda, Martin
Prezentace: idr-477_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-477_2 - Stáhnout plný textMP4
Strategické výzvy multi-stranných internetových start-upů
Mucha, Tomáš ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Svec, Vaclav (oponent)
Teorie této práce se zaměřuje na jedinečnosti multi-stranných platforem se speciálním přihlédnutím na fázi start-upu. Cílem je zachytit specifické teoretické poznatky a spojit je do smysluplného celku, který radí star-upům vyvíjeným formou multi-stranných platforem. Tato práce by měla poskytnou návod, který poslouží začínajícím podnikatelům v tomto oboru. Specificky práce vysvětluje strategické body, které se skrávají zejména v procesu tvorby cen a využití síťových efektů. Dále se práce zaměřuje na ujasnění, které fakty jsou pro začínající podnikatele nevýznamné. Všechny zjištěné poznatky jsou následně otestovány na praktickém příkladu, kde je vlastní start-up modelován, za použití teoretického modelu. Tato aplikace dále uvádí, které jsou silné a slabé stránky tohoto modelu. Z těchto poznatků je následně autorem derivován nový zlepšený model. Hlavní návrhy ukazují, kam dále směřovat výzkum a kde je teorie dostatečná.
Obchodní modely zpoplatňování digitálního obsahu
Račman, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá obchodními modely zpoplatňování digitálního obsahu. Obchodní model je velmi široké označení souboru aktivit a strategií. V posledních několika letech zaznamenaly požadavky na digitální obsah ze strany uživatelů značných změn. Protože ekonomicky rentabilní model se stále hledá, může tato práce sloužit jako ucelený přehled stávajících obchodních modelů a faktorů, které je ovlivňují. Součástí popisu stávajících obchodních modelů je i popis historických obchodních modelů, které daly základ modelům současným. Vlastní popis současných obchodních modelů nabízí klasifikaci jednotlivých modelů podle typu a základního principu funkčnosti. Základního principu funkčnosti je využito k tvorbě tzv. pilířů obchodních modelů. Pilíř je dominantní charakteristikou daného obchodního modelu - hlavní způsob, jakým je generován zisk. Popsané obchodní modely se tedy vždy skládají z hlavního pilíře, hlavního způsobu, jak je zisk generován a z pilířů rozšiřujících, které dotváří charakteristiku konkrétního obchodního modelu. V další části práce jsou popsány iniciátoři tvorby nových obchodních modelů a s nimi souvisejících technologií. Historicky iniciátoři nových obchodních modelů nebyli paradoxně komerční subjekty, ale přelomové myšlenky přicházeli od velice úzce profilovaných komunit a IT nadšenců. Závěrečná část práce přináší základní údaje o současném stavu a názoru manažerů na současný i budoucí vývoj obchodních modelů zpoplatňování digitálního obsahu. Část popisuje největší úskalí při přechodu na digitální typ společnosti.
Podnikatelský záměr v oblasti českého internetu včetně realizace
Zimák, Radek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce je věnována konkrétnímu podnikatelskému záměru a možnostem propagace firmy na internetu. Teoretická část práce přináší přehled internetových obchodních modelů a dále shrnuje jednotlivé formy propagace, které lze v současnosti na internetu využívat. Popsány jsou výhody a nevýhody bannerové reklamy, kontextové reklamy, email marketingu, marketingu ve vyhledávačích (SEM), sociálních sítí a affiliate marketingu. V závěru teoretické části je uveden způsob, jakým lze měřit efektivitu jednotlivých forem propagace. Praktická část představuje vlastní podnikatelský záměr a jeho obchodní model. Následně jsou popsány konkrétní způsoby propagace, které byly v souvislosti s tímto podnikatelským záměrem realizovány.
Business model - HUB Praha
Centnerová, Michala ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Vítek, Petr (oponent)
Společensky prospěšné podnikání je druh podnikání, který se svým primárním cílem velmi liší od podniků vzniklých za účelem zisku. Cílem společensky prospěšného podnikání je vytvářet přidanou hodnotu pro společnost a dosahovat minimálně určitého zisku, který slouží jen jako prostředek pro dosažení tohoto cíle. Pro svou práci jsem si zvolila analýzu business modelu nové organizace Hub Praha, která je zástupcem společensky prospěšného podnikání a na trh v České republice vstoupila v roce 2010. Zkoumala jsem hlavně její příjmy a výdaje a z toho plynoucí schopnost přežít do budoucna. Danou tématiku jsem si zvolila, protože věřím, že společensky prospěšné podnikání jakožto vcelku nový druh podnikání má schopnost nejen uspět na daném trhu, ale ještě přinést pozitivní vliv a přidanou hodnotu lidem ve svém okolí. Dle analýzy provedené v práci si myslím, že majitelé Hub by měli věnovat zvýšenou pozornost řízení cash flow s cílem zabezpečit dostatek finančních prostředků k chodu pobočky. Proto, aby byl Hub úspěšný by měl více zaměřit své marketingové aktivity na správnou komunikaci svého poslání k potencionálním i současným členům a dát si pozor na kapacitní omezení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí166 - 175další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.