| |
|
Strategická analýza podniku
Petrová, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Martenek, Milan (oponent)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma: Strategická analýza firmy. V této práci se věnuji hotelu Atom***, který má sídlo na Velkomeziříčské ulici v Třebíči. Tuto firmu jsem zvolila především proto, že zde již několik let brigádně pracuji jako servírka a recepční, mám přístup k informacím a znám prostředí, ve kterém se hotel nachází. Hlavním cílem práce byla analýza vnějšího prostředí a především zaměření se na konkurenci, která se v tomto městě nachází. Mým vedlejším cílem bylo zjistit, zda se hotel pohybuje v povědomí potencionálních zákazníků a zda jsou současní zákazníci spokojeni s nabízenými službami. K tomu, abych těchto cílů dosáhla, jsem použila interní a externí analýzu, z jejichž výsledků jsem poté sestavila SWOT analýzu. Pro externí analýzu jsem využila PEST analýzu, analýzu odvětví a Porterův model 5ti konkurenčních sil. Dále jsem využila marketingový výzkum, který posloužil především k dosažení vedlejšího cíle a byl doplněním předchozích analýz. Jelikož hotel Atom nemá stanovenou žádnou zjevnou strategii, mohu říci, že strategie jako taková v hotelu vůbec neexistuje. Proto v závěrečné kapitole, navrhuji jistou strategii a určitá operativní opatření, která povedou ke splnění vize, existující pouze v podvědomí provozovatele hotelu.
|
| |
|
Výzkum spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kestlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je analýza vybraného podniku co se týče poznání potřeb a očekávání zákazníků a zhodnocení míry jejich spokojenosti s produkty a službami, které podnik nabízí. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska marketingové strategie, která je založena na orientaci na zákazníka, s důrazem na spokojenost zákazníků, metodiku a význam měření spokojenosti a proces řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je, kromě samotného výzkumu, návrh doporučení změn podniku s ohledem na jeho možnosti.
|
| |
|
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
|
| |
|
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
|
|
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
|
| |