Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  začátekpředchozí137 - 146  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systém pro správu požadavků při správě nemovitostí
Pekárek, Matěj ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá vývojem informačního systému firmy, která působí ve správě nemovitostí. Po úvodní rešerši současného stavu v této oblasti se soustředí na analýzu požadavků zákazníka a analýzu procesů v jeho správcovské společnosti. Po této předběžné fázi pokračuje detailním rozborem způsobu zpracování klientských požadavků a návrhem a implementací vlastního programového řešení. V závěrečné části práce je návod k instalaci systému, příručky pro uživatele a administrátora.
Analýza podnikových procesů (konkrétní podnik dle vlastního výběru)
Daněk, Michal ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Vlček, Dušan (oponent)
Cílem práce je analýza podnikových procesů v konkrétním podniku. Nejprve je v práci stručně popsán úvod do teorie procesního modelování, následně je popsána vybraná konkrétní metodika a nástroj procesního modelování a nakonec je uveden procesní model konkrétního podniku. Mezi přínosy práce by mělo patřit propojení teoretických poznatků o modelování procesů s praktickou zkušeností s modelováním procesů přímo v reálném podniku a další přínos by mělo představovat využití samotného procesního modelu v daném podniku.
Možnosti IT podpory v advokátní kanceláři
Novotná, Pavla ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šurmanová, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zpracovat analýzu podnikových procesů společností poskytujících služby v oboru advokacie a zhodnotit jejich podporu informačními technologiemi, kterou nabízí softwarová řešení dostupná na českém trhu. Před vytvořením této práce jsem nejprve nastudovala nezbytnou literaturu, týkající se managementu advokátních kanceláří, zvláště týkající se možností procesního řízení v těchto společnostech. Dále jsem nastudovala literaturu týkající se procesního řízení a modelování. Po nastudování literatury jsem absolvovala schůzku s manažerem jedné středně velké advokátní kanceláře, který mi poskytl cenné informace o specifikách a problematice daného oboru. Mým hlavním cílem bylo poukázat na výjimečnost oboru advokátních kanceláří, ve kterém stále převažuje funkční model řízení nad modelem procesního řízení, dále navrhnout všeobecný procesní model, namapovat klíčové procesy na funkce softwarových řešení dostupných na českém trhu a provést diskuzi nad nutností nebo vhodností zavedením procesního řízení ve společnostech zabývajících se advokacií. Kapitola Teoretické zázemí a problematika oboru obsahuje úvod do problematiky funkčního a procesního řízení společnosti v oboru AK, objasňuje, jak širokým pojmem může advokátní kancelář být a seznamuje čtenáře s kritickými faktory při zavádění procesního řízení. Čtenář zde nalezne popis jednotlivých typů AK z různých úhlů pohledu. Kapitola Procesní analýza je věnována identifikaci klíčových a podpůrných procesů AK, a detailní analýze procesů klíčových. Následující kapitola nazvaná Podpora advokátní kanceláře informačními technologiemi obsahuje přehled několika IS, specializovaných na advokátní kanceláře a výčet jejich společných funkcí, které jsou vhodné pro podporu procesů AK informačními technologiemi. V poslední kapitole nazvané Možnosti a omezení mapování IT prostředků na procesy je nastíněno jedno z mnoha možných řešení podpory klíčových procesů AK pomocí informačních technologií a provedena diskuze nad omezeními v zavedení procesního řízení do společností poskytujících služby v oboru advokacie, která plynou z variability těchto společností.
Úlohy dimenzionálního modelování
Tříska, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Mezník, Lubomír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zpracování dat pomocí Business Intelligence. Každá fungující společnost dnešní doby používá určitý druh informačního systému, který generuje značné množství dat. Business Intelligence má za úkol tato data strukturovat a umožňovat takové náhledy na tato data, která pomohou firemním rozhodováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána myšlenka a poslání Business Intelligence (dále BI). Praktickou část tvoří zavedení BI do reálné společnosti tak, aby plnilo svou úlohu. Toho bylo možné dosáhnout na základě porozumění procesů společnosti a její datové základně. Nedílnou součástí tvorby BI byla rovněž komunikace s managementem společnosti, který sestavil požadavky na přehledy zobrazovaných dat. Díky tomu bylo možné vytvořit BI řešení, které bude zobrazovat data v takové podobě, jež bude pro společnost cenově nenákladné a uživatelský přívětivé.
Procesní analýza společnosti KSB s.r.o.
Trpák, Aleš ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci podnikových procesů na základě procesní analýzy s návazností na konkrétní společnost ze segmentu malých podniků. Cílem práce je optimalizace vybraných významných procesů společnosti KSB s.r.o. V teoretické části je vysvětlen rozdíl mezi procesním a funkčním řízením, jsou zde popsány základní metody modelování procesů, standardy modelování procesů a výběr vhodné metody pro účely praktické části s přihlédnutím k charakteru společnosti KSB s.r.o. V praktické části je zpracována samotná procesní analýza společnosti a návrh změn jednotlivých procesů dle vybrané metody modelování a optimalizace.
Implementace produktu Alfresco v malé firmě
Čech, Štěpán ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice implementace systému pro správu dokumentů (DMS) v malé firmě, ve které již čtvrtým rokem pracuji na pozici informačního technika. Cílem diplomové práce je implementace konkrétního produktu DMS, kterým je open source systém Alfresco. Samotnému projektu implementace předchází etapa analýzy stavu firmy -- analýza procesů, analýza relevantních dokumentů a analýza ekonomické situace firmy. Během této analýzy byla zjištěna řada nedostatků v pracovních činnostech jednotlivých zaměstnanců, které je nutné za pomoci zaváděného systému minimalizovat, či eliminovat. V rámci popisu jednotlivých etap projektu zavádění produktu Alfresco se především zaměřuji na fáze analýzy a návrhu řešení, implementace, customizace a provozu. Během zmíněných etap je navrhnuta nová struktura některých procesů, včetně změny organizační struktury firmy, jsou popsány základní funkce systému Alfresco a také je definován základní rámec pravidel, jak systémem Alfresco v konkrétních případech používat. V závěru práce je uvedeno zhodnocení, zda-li je vhodné v malé firmě nasazovat tento typ software a je diskutován dopad implementace na firmu po tříměsíčním používání systému Alfresco.
Podpora IS/IT v SCM automobilového průmyslu
Tománek, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Věk, Jakub (oponent)
Specifika a nové trendy v automobilovém průmyslu kladou stále větší požadavky na řízení integrovaných logistických řetězců. Diplomová práce popisuje část integrovaného logistického řetězce a to zpětnou logistiku a oběh vratných přepravních jednotek. Hlavním cílem a přínosem této diplomové práce je procesní analýza týmu řídicí oběh vratných přepravních jednotek v podmínkách britských automobilek Jaguar a Land Rover a aplikace metodiky ITIL Incident management při vytváření a implementace aplikace, která vychází z provedené analýzy a zabezpečuje informační potřeby jednotlivých rolí v tomto týmu.
Řízení podpůrných činností ve společnosti ODENWALD CZ s.r.o.
Klégrová, Lucie ; Vyskočil, Vlastimil (vedoucí práce) ; Hofman, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast řízení podpůrných procesů s aplikací na situaci konkrétní společnosti ze segmentu malých a středních podniků. Jejím cílem je poskytnout podklady pro rozhodování při systémové a finanční optimalizaci podpůrných procesů v této společnosti. V teoretické části je vysvětlena podstata procesního řízení a definice procesů s ohledem na jejich předmět, nositele, cíle, vstupy a výstupy. Z hlediska předmětu je dále objasněn princip dělení procesů na hlavní a podpůrné. Jsou popsána jejich specifika a důvody pro vzájemné oddělení procesů hlavních a podpůrných. Je vymezena možnost vyčlenění podpůrných procesů mimo organizaci a jejich zajišťování externími dodavateli. Práce dále přibližuje koncepci komplexního zajišťování těchto procesů integrovaným dodavatelem -- koncepci facility managementu. V praktické části jsou definovány procesy ve společnosti Odenwald CZ s.r.o. Za pomoci procesní analýzy jsou podpůrné procesy specifikovány a následně jsou předloženy návrhy jejich optimalizace. Předložené návrhy jsou pomocí benchmarkingu konfrontovány se způsobem řešení uplatňovaným jinými společnostmi v regionu.
Processes analyse of international financial institution
Lukáčová, Mária ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Zeman, Oto (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním managementem v praxi. V teoretické části práce jsou zobrazeny různé techniky mapování a následných analýz procesu. V praktické části práce je provedeno mapování a analýza mezinárodní finanční instituce. Závěrem práce je návrh změn procesu za účelem jeho optimalizace.
Procesní analýza přípravy televizní reportáže, srovnání procesů v největších televizích v ČR
Červenková, Marie ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Čumpelik, Jan (oponent)
Cílem práce je srovnání procesů výroby reportáže v celoplošně vysílajících televizích v České republice a IT podporou procesů. Je sestaven obecný procesní model. Srovnávána byla i část IS/IT, kterou redaktor využívá pro tvorbu reportáže. Cílem práce bylo zjistit odlišnosti v procesech a IS/IT a čím jsou odlišnosti způsobeny a jaký mají vliv na práci redaktora. V práci je řešen i vliv procesů na kvalitu reportáží a čím je kvalita určena. Výsledkem jsou návrhy na změny, které by měli vést k větší efektivitě práce. Součástí práce je přehled možností vzniku desinformace v procesu výroby reportáže.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   začátekpředchozí137 - 146  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.