Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,375 záznamů.  začátekpředchozí1333 - 1342dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Maříková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Strategická analýza podniku
Lískovcová, Jaroslava ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou externího a interního prostředí u společnosti Retre, s. r. o., která působí na českém trhu v oboru "prádelenství". Hlavním předmětem podnikání je praní, žehlení, mandlování prádla a dále sběr textilů, oděvů pro chemické čistění. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení dalších souvislostí. Jsou zde vymezeny pojmy jako je: strategický management, strategie, strategické myšlení, atd. Samostatnou kapitolu tvoří popis procesu marketingového výzkumu, sběru potřebných informací (tj. marketingový informační systém) a popis jednotlivých analýz externího a interního prostředí. V praktické části jsou jednotlivé analýzy realizovány u společnosti Retre, s. r. o.- prádelna a chemická čistírna. Na základě získaných informací je zhodnocena současná situace a pozice na konkurenčním trhu, dále navržena vhodná doporučení a opatření pro tuto společnost.
Marketingový plán a jeho realizace pro ATLANTIK FT,a.s.
Hrubý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Matoušková, Magdalena (oponent)
Při prosazování se na trhu a snaze získat nové zákazníky, hraje velmi důležitou roli používání marketingových nástrojů. Z tohoto důvodu by neoddělitelnou součástí každého podniku, který chce na trzích uspět, mělo být marketingové plánování. Cílem práce je poukázat na praktickou stránku zpracování marketingového plánu konkrétního produktu. Na základě toho dojde ke zhodnocení, jak moc se shodují obecně popsané způsoby přípravy marketingového plánu, uvedených v literaturách, s praxí. Teoretická část popisuje obecné informace o marketingovém plánu, jeho částech, přípravě implementaci a kontroly.Ve zbylé části práce je popsána skutečná příprava nového produktu -eATLANTIK, v rámci společnosti ATLANTIK FT, a. s. a to od počátečního impulsu vycházející z dlouhodobých strategických cílů, přes přípravu konkrétních částí marketingového plánu. Metody použité při práci: pozorování, deskripce, dedukce, komparace, aplikace a další.
Marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí
Chvilíčková, Šárka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí, a to pomocí marketingového výzkumu - jednak pozorováním rozdílů v nákupním chování mužů a žen v supermarketech a hypermarketech, a také pomocí dotazníku zaměřeného na hlavní rozdílné rysy tohoto chování.
Marketing orientation of the further development of bakery
Soroková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Při budování úspěšného podniku má marketing v dnešní době nezastupitelnou úlohu. Schopnost znát svého zákazníka je rozhodujícím faktorem v boji s konkurencí a získání požadovaného místa na trhu. Téma této bakalářské práce je věnováno právě marketingové orientaci při dalším rozvoji malé firmy, která na základě konkrétního podniku demonstruje jeden z možných přístupů k marketingové strategii. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům marketingové strategie, která je následně v druhé části aplikovaná na malou pekárnu, která se snaží o získání lepší tržní situace a o upevnění loajality jejích zákazníků. Hlavní těžiště práce proto spočívá ve vyhodnoceném dotazníku, zaměřeném na známost a spokojenost zákazníků s výrobky a službami dané firmy. Na základě výsledků výzkumu jsou pak v závěru uvedená některá doporučení, směřující k dosažení požadovaného stavu.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Marketingový výzkum restaurace
Dinhová, Lan ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
Širůčková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,375 záznamů.   začátekpředchozí1333 - 1342dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.