Název: Marketingový plán a jeho realizace pro ATLANTIK FT,a.s.
Překlad názvu: The marketing plan and it´s execution for ATLANTIK FT, a. s.
Autoři: Hrubý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Matoušková, Magdalena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; Marketingový plán; Marketingový výzkum; SWOT analýza; Marketing mix; Marketing plan; Marketing research; SWOT analyse

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21486

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet