| |
| |
|
Kreativita, inovace a organizační kultura
Kožinová, Lucie ; Hrabalová, Ludmila (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na témata kreativity, inovace a organizační kultury. V teoretické části se zabývá vymezením pojmů, vztahy mezi nimi, a doporučeními pro použití v praxi. Praktický projekt je zaměřen na analýzu vybrané společnosti z pohledu definovaných pojmů, nalezení bariér a návrhy řešení, které povedou ke zvýšení výkonnosti firmy.
|
| |
|
Návrh zlepšení práce managerů
Pokorný, Pavel ; Martének, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o klíčových kompetencích manažera, tedy o souboru mezioborově přenosných schopnosti a jejich důležitosti v současném podnikatelském prostředí. Zjišťuje úroveň klíčových kompetencí manažerů v konkrétním podniku. Obsahuje návody a doporučení, jak zvýšit efektivitu manažerské práce prostřednictvím rozvoje konkrétních klíčových kompetencí
|
|
Profesionalita manažerů
Kostolanský, Petr ; Donocik, Radek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o klíčových kompetencích manažera, tedy o souboru mezioborově přenosných schopností a dovedností denní potřeby. Obsahuje návody, doporučení a prostředky ke zvýšení efektivity práce manažera prostřednictvím zlepšování jeho klíčových kompetencí.
|
|
Kreativní centrum v bývalé káznici?
Štefková, Barbora ; Pavlovský, Tomáš (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Kreativní centrum v bývalé káznici? Diplomová práce by měla odpovědět na otázky: Má Brno potenciál pro vznik kreativního centra? Jaké mají (brněnští) kreativci potřeby? Jak by kreativní centrum mohlo fungovat? Je objekt káznice vhodným místem pro toto centrum? A pokud ne jaká by mohla být jeho alternativa? Cílem práce bude ze zjištěných informací vyvodit strategii pro vznik tohoto centra v Brně a jeho architektonické řešení.
|
|
Kognitivní spojitosti ve vztahu k zákazníkům
Barková, Jana ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Žižka, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci budu prezentovat tvorbu myšlenkových map, jako poměrně méně známou metodu, která umožňuje iniciaci a zachycení individuálních příslušně zaměřených myšlenkových procesů, jejich obsahu a struktury u jednotlivých pracovníků obchodního oddělení, jež jsou na denní bázi v kontaktu se zákazníkem. Obsahem pojmu, který jsem se v organizaci rozhodla zkoumat, je samotný ZÁKAZNÍK. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem jednotliví pracovníci obsah pojmu zákazník vnímají. Výsledky kvalitativního výzkumu metodou mentálního mapování přinesou důležitá asociační zjištění o obsahu pojmu zákazník, které odrážejí vhled do mysli pracovníka. Aby mohl následně management přistoupit k novým opatřením vedoucím k zlepšení péče o zákazníky, je klíčové, aby obsah pojmu, který pro pracovníky organizace zákazník představuje, znal.
|
| |
|
Návrh systémových nástrojů pro podporu kreativity zaměstnanců
Valíčková, Kateřina ; Klán, Petr (vedoucí práce) ; Hassmann, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce jsou doporučení a návrhy zaměřující se na rozvoj kreativity pomocí IT. Výsledky práce vycházejí z podrobné modelové analýzy provedené se zaměstnanci skutečné společnosti Sedláček s. r. o. Práce dále uvádí a analyzuje skutečnosti vztahující se obecně ke kreativitě, kreativním rysům osobnosti a organizaci a vedení projektů. V závěru práce je zhodnocena současná situace v dané společnosti a jsou uvedena doporučení, která by organizace podobného typu mohly implementovat.
|