Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kognitivní spojitosti ve vztahu k zákazníkům
Barková, Jana ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Žižka, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci budu prezentovat tvorbu myšlenkových map, jako poměrně méně známou metodu, která umožňuje iniciaci a zachycení individuálních příslušně zaměřených myšlenkových procesů, jejich obsahu a struktury u jednotlivých pracovníků obchodního oddělení, jež jsou na denní bázi v kontaktu se zákazníkem. Obsahem pojmu, který jsem se v organizaci rozhodla zkoumat, je samotný ZÁKAZNÍK. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem jednotliví pracovníci obsah pojmu zákazník vnímají. Výsledky kvalitativního výzkumu metodou mentálního mapování přinesou důležitá asociační zjištění o obsahu pojmu zákazník, které odrážejí vhled do mysli pracovníka. Aby mohl následně management přistoupit k novým opatřením vedoucím k zlepšení péče o zákazníky, je klíčové, aby obsah pojmu, který pro pracovníky organizace zákazník představuje, znal.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.