Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.
Kozak, Ivanna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem je prozkoumat dnešní možnosti a způsoby marketingové komunikace artových a mainstreamových filmů a rozdíly v jejich chápaní diváky. Teoretická část je věnována vysvětlení odlišností v diváckých očekáváních a různých marketingových strategiích obou filmových kategorií. V praktické části je provedená analýza kvalitativního výzkumu uskutečněného pro účely této práce. Výzkum byl založen na rozhovorech a dotazníkovém šetření. Závěr vzešlý z výsledků výzkumu je aplikován na hypotézy stanovené v úvodu této práce a řeší výhody a nevýhody různých marketingových nástrojů používaných oběma kategoriemi filmů, a předpokládaný budoucí vývoj.
Designblok 2011 a jeho účastníci
Vostalová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zaměřuje na zjištění motivace a spokojenosti návštěvníků a vystavovatelů pravidelné říjnové přehlídky designu Designblok 2011 v Praze. Její zpracování probíhalo ve spolupráci s hlavními organizátory akce a cílem bylo možné využití výsledků v praxi při plánování a organizaci dalších ročníků. Jedna část práce se zabývá výzkumem návštěvníků, který probíhal formou osobního dotazování a jeho výsledky byly zpracovány za pomoci statistického softwaru IBM SPSS Statistics. Spokojenost a motivace vystavovatelů v další části byla zjišťována prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Při zpracování veškerých výsledků byl kladen důraz na maximální aplikovatelnost do reálného života Designbloku a budoucí využití. Závěr práce obsahuje shrnutí a přehled všech doporučení, která tematicky navazují na dílčí výsledky výzkumu.
Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Moldávie je známa svými víny, které se těší velké popularitě jak v zemi, tak i ve všech státech SNS. Obchod s vínem je srdcem moldavské ekonomiky a hlavním vývozním artikulem země. Právě z toho důvodu zaměření mé diplomové práce bylo jasné -- rozhodla jsem se psát právě o vínech se zaměřením na výstavy a veletrhy. Výstavy a veletrhy jsou podle mého názoru docela zanedbanou položkou ve srovnání například s klasickými způsoby propagace -- reklamou, PR, sponzoringem atd. Moje práce mimo jiné přispěje k odstranění této mezery. Hlavním cílem mé práce je analýza veletrhu s vínem ExpoVin Moldova s následnou formulací doporučení na zlepšení činnosti dané události. Ústřední hypotézou mé práce bude následující tvrzení: ExpoVin Moldova poskytuje naprosto skvělou příležitost pro vzájemnou spolupráci výrobcem vín, státní správě a prodejcům vín. Tuto hypotézu se pokusím buď potvrdit, nebo zamítnout pomocí své diplomové práce.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Třeboň
MACHOVÁ, Eliška
Třeboň je velmi známá nejen lázeňstvím, bohatým kulturním životem a mnoha památkami, ale také rybníkářstvím a rybniční soustavou, kterou tvoří nesčetně rybníků a dalších vodních ploch. Každoročně se zde koná mnoho výstav, festivalů, divadelních představení a mnoho dalších akcí. Dominantou Třeboně je státní zámek, ale pro návštěvníky nabízí město mnohem více atraktivit. Krajina okolo Třeboně vybízí k různým druhům sportovních aktivit a díky přítomnosti mnoha rybníků také k vodním sportům. Nelze také opomenout krásnou přírodu Třeboňska, která se stala chráněnou krajinnou oblastí. Díky těmto faktorům má Třeboň výborné předpoklady pro cestovní ruch a jeho další rozvoj. Diplomová práce má stanoveny tři cíle. První cíl má za úkol analyzovat nabídku a poptávku cestovního ruchu ve městě Třeboň. Druhým cílem je na základě šetření motivace, očekávání a image vybraných kulturních zařízení provést doplnění skladby produktů pro vybrané segmenty návštěvníků. V rámci třetího cíle dojde k navržení možností komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu ve městě Třeboň. Diplomová práce začíná teoretickou částí, která slouží jako podklad pro pochopení důležitých pojmů a dalších souvislostí. Dále došlo k bližší charakteristice řešeného území. Nejvíce informací o Třeboňsku poskytla situační analýza, při které byly vymezeny nejdůležitější předpoklady potřebné pro cestovní ruch. Informace získané ze situační analýzy a z dotazníkového šetření byly následně použity pro zpracování SWOT analýzy. Závěr diplomové práce se věnuje návrhům nových produktů v Třeboni a návrhům pro zlepšení komunikace a spolupráce mezi kulturními zařízeními a organizacemi působícími v cestovním ruchu.
Chování konečných spotřebitelů na trhu
ŠVEJDOVÁ, Monika
Moje závěrečná práce je zaměřena na chování konečných spotřebitelů na trhu. Cílem této práce je provedení průzkumu chování spotřebitelů na trhu a analýza nabídky služeb daného podniku. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala společnost Výstaviště České Budějovice a. s. a její výstavu Země živitelka. Na základě studia odborné literatury jsem uvedla členění spotřebitelů, popsala jsem chování konečných spotřebitelů a faktory, které na ně působí. Následně jsem provedla výzkum chování spotřebitelů na trhu. Tento výzkum byl realizován na výstavě Země živitelka formou ústního dotazování návštěvníků. Na základě získaných údajů jsem vyhodnotila dotazníky a zhodnotila chování konečných spotřebitelů na trhu. Rovněž jsem provedla analýzu nabídky služeb dané společnosti. Výsledkem mého výzkumu je zjištění, že zde existuje mnoho faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Chování spotřebitelů závisí na typu výstavy, doprovodném programu na výstavě a také nabídkou vystavovatelů.
Hosté z Haliče. Poláci a Rusíni na pražské jubilejní výstavě v r. 1891
Ďurčanský, Marek ; Kodera, Pavel
Studie analyzuje na příkladě účasti Poláků a Rusínů na pražské jubilejní výstavě vztah české společnosti k jiným slovanským národům. Výstava byla manifestací myšlenky slovanské vzájemnosti, ale pořadatelé museli často zápasit s problémy, které přinášely nevraživosti mezi jednotlivými etniky jako v případě Poláků a Ukrajinců, resp. Poláků a Rusů.
Projekt realizace výstavy
Čiháková, Hana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o realizaci výstavy uměleckých děl. Zabývá se činnostmi, které jsou v kompetencích organizátora takové akce. V teoretické části jsou popisovány obecné principy a fáze projektu. Ty jsou pak blíže specifikovány na činnostech, které předchází realizaci výstavy a poskytují přehled možností, jak mohou být řešeny. Práce se zabývá úlohou uměleckého manažera, včetně jeho spolupráce s jednotlivými články projektu, otázkou financování, propagace a možnostmi výběru prostor pro výstavu. Aspekty z teoretické části jsou v praktické části aplikovány na vytvoření konkrétního projektu- výstavy fotografických děl.
Projekt realizace vernisáže
Kožnerová, Petra ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje přípravu a realizaci vernisáže k výstavě. Teoretická část pojednává o jednotlivých etapách, ze kterých se příprava skládá, je zde zmíněna obecná charakteristika projektu s jeho možnými riziky a faktory úspěchu. V praktické části jsou pak aplikovány teoretické znalosti a postupy na přípravu konkrétní vernisáže, která proběhla k výstavě v kladenské Zámecké galerii.
Projektový management v oblasti kultury - mezinárodní výstava
Hořejší, Anna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Knobloch, Iva (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je projektové řízení v kulturních organizacích. Teoretická část popisuje obecné roviny tohoto tématu, analyzuje prostředí současných kulturních institucí, jejich spolupráci a jejich pozici mezi tradičními rolemi a mezi nástroji moderního managementu. Zároveň jsou popsána specifika projektového řízení v případě výstavního projektu. Cílem části praktické je popsat a zhodnotit konkrétní projekt výstavy "Tschechische Fotografie des 20. Jahrhunderts" (Česká fotografie 20. století) v Bonnu (pořádanou v mezinárodní spolupráci dvou odlišných kulturních institucí), analyzovat její průběh, pozitiva i rizika, navrhnout možná doporučení. Klíčovým tématem pro všechny tyto aspekty je koordinace či synchronizace organizátorů a přínosy i komplikace této spolupráce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.