Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace české marketingové strategie na Slovensku na trhu dětské výživy
Čiháková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Kissová, Monika (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zdali na český a slovenský trh dětské výživy může být aplikována společná marketingová strategie, nebo zdali by měla být tvořena pro každý trh zvlášť. V analytické části porovnávám situaci na českém a slovenském trhu z pohledu ekonomického a sociálně-kulturního prostředí, dále na těchto trzích analyzuji tržní potenciál a konkurenční prostředí. Na závěr se věnuji postavení a aktivitám dvou velkých hráčů na obou trzích.
Historický vývoj oceňování pozemků na území ČR
Čiháková, Hana ; Dušek, David (vedoucí práce) ; Baláš, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá historickým vývojem oceňování pozemků na území České republiky. Vývoj je sledován od roku 1897 do roku 1994. Toto období je rozděleno do čtyř etap z hlediska tvorby cen nemovitostí. V každé etapě je popis předchozích cenových předpisů, podle kterých se v té době řídilo oceňování pozemků. Praktická část slouží jako názorná ukázka historických ocenění konkrétního pozemku podle předchozích cenových předpisů. Jedná se o ocenění zastavěného stavebního pozemku v obci Leškovice.
Možnosti implementace systému uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v ČR
Čiháková, Hana ; Rotport, Miloslav (vedoucí práce) ; Asztalos, Ondřej (oponent) ; Marinková, Helena (oponent)
Základním aktérem celoživotního učení (CŽU) je učící se. Jde o ocenění a podporu veškerého jeho učení -- o tzv. valorizaci učení -- nejen v rámci formálního vzdělávání, ale i v rámci neformálního vzdělávání a informálního učení. Zde výsledky učení nejsou osvědčovány celospolečensky uznávanými certifikáty, a informální učení navíc neprobíhá ani podle kurikula a prostřednictvím výuky. To s sebou technicky nese nutnost vytvořit potřebné nástroje a systémy pro uznávání výsledků učení, které umožní implementaci systému CŽU. K zajištění implementace systému CŽU v České republice jsou realizovány různé projekty a iniciativy a jsou vytvářeny národní a sektorové ekvivalenty evropských nástrojů či zaváděny evropské nástroje k implementaci evropského konceptu CŽU (Národní soustava povolání, Národní soustava kvalifikací, systém uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení, zákon č. 179/2006 Sb. o uznávání výsledků dalšího vzdělávání, Evropský systém kreditů pro odborné vzdělávání a přípravu). Práce se zabývá možnostmi a překážkami implementace těchto nástrojů do konceptu celoživotního učení v ČR.
Projekt realizace výstavy
Čiháková, Hana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o realizaci výstavy uměleckých děl. Zabývá se činnostmi, které jsou v kompetencích organizátora takové akce. V teoretické části jsou popisovány obecné principy a fáze projektu. Ty jsou pak blíže specifikovány na činnostech, které předchází realizaci výstavy a poskytují přehled možností, jak mohou být řešeny. Práce se zabývá úlohou uměleckého manažera, včetně jeho spolupráce s jednotlivými články projektu, otázkou financování, propagace a možnostmi výběru prostor pro výstavu. Aspekty z teoretické části jsou v praktické části aplikovány na vytvoření konkrétního projektu- výstavy fotografických děl.
Hospodářská a rozvojová spolupráce České republiky s Guinejskou republikou v kontextu vztahů Evropské unie se zeměmi ACP
Čiháková, Hana ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Harmáček, Jaromír (oponent)
První část práce se zabývá historií a současností hospodářských vztahů mezi Československou (později Českou) republikou a Guinejskou republikou. Tyto vztahy byly především v 60. letech velmi rozvinuté. Později spolupráce mírně upadala, až se ke konci 80. let dostala na minimum. Velkým problémem zůstal obrovský dluh Guineji vůči České republice. V současné době se nemluví o obnovení vzájemného obchodu. Guinea vždy vyžadovala také rozvojovou pomoc. Té se jí od Československé republiky v minulosti dostávalo především v oblasti vzdělávání. V současné době rozvojovou pomoc zajišťuje několik nestátních neziskových organizací. Třetí část pohlíží na problematiku z globálnějšího hlediska. Sleduje hospodářskou a rozvojovou spolupráci mezi EU a zeměmi ACP, kde se zaměřuje především na africký region. Cílem práce je nastínění bohaté historie vztahů mezi Československou republikou a Guineou. Autorka hledá příčiny ukončení těchto vztahů a na příkladu spolupráce mezi EU a zeměmi ACP se snaží nalézt možné nástroje pro obnovu spolupráce.
Podpora vysokého školství v ČR z dotací EU
Čiháková, Hana ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje popis systému financování současného vysokého školství v ČR. Součástí je i charakteristika základního legislativního rámce vzdělávání v ČR. Další část práce poskytuje informace o evropské podpoře vzdělávání v ČR. Zde je pojednáno o programu PHARE, který byl první formou finanční pomoci České republice ze strany EU v oblasti vzdělávaní. Jednou z dalších forem evropské podpory jsou strukturální fondy a jejich tematicky zaměřené operační programy. Podstatná část práce je věnována evropským vzdělávacím programům, zejména programu Erasmus, který je považován za nejvýznamnější v oblasti vysokoškolského vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.