Název: Chování konečných spotřebitelů na trhu
Překlad názvu: Behaviour of ultimate consumer in the market
Autoři: ŠVEJDOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitelů; dotazník; Klíčová slova: marketingový výzkum; návštěvníci; vystavovatelé.; výstava; behaviour of consumer; exhibition; exhibitors.; Key words: marketing research; questionnaire; visitors
Citace: ŠVEJDOVÁ, Monika. Chování konečných spotřebitelů na trhu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet