Název:
Chování konečných spotřebitelů na trhu
Překlad názvu:
Behaviour of ultimate consumer in the market
Autoři:
ŠVEJDOVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Moje závěrečná práce je zaměřena na chování konečných spotřebitelů na trhu. Cílem této práce je provedení průzkumu chování spotřebitelů na trhu a analýza nabídky služeb daného podniku. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala společnost Výstaviště České Budějovice a. s. a její výstavu Země živitelka. Na základě studia odborné literatury jsem uvedla členění spotřebitelů, popsala jsem chování konečných spotřebitelů a faktory, které na ně působí. Následně jsem provedla výzkum chování spotřebitelů na trhu. Tento výzkum byl realizován na výstavě Země živitelka formou ústního dotazování návštěvníků. Na základě získaných údajů jsem vyhodnotila dotazníky a zhodnotila chování konečných spotřebitelů na trhu. Rovněž jsem provedla analýzu nabídky služeb dané společnosti. Výsledkem mého výzkumu je zjištění, že zde existuje mnoho faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Chování spotřebitelů závisí na typu výstavy, doprovodném programu na výstavě a také nabídkou vystavovatelů. My final work is focused on behaviour of ultimate consumers in the market. The aim of my thesis was making research of behaviour of consumers in the market and analysis of offer of services for select company. For my Bachelor thesis I chose a company Výstaviště České Budějovice a. s. and its exhibition Země živitelka. Due to study of technical literature I noticed structure of consumers, described behaviour of ultimate consumer and factors that touch the consumers. I made research of behaviour of consumers in the market. The research was realized on the exhibition Země živitelka in the form of interview with visitors. On the basis of acquired data I evaluated questionnaires and assessed behaviour of ultimate consumers in the market. Also I made analysis of offer of services for select company. The result of my research is detection that there are many factors which touch the consumers. Behaviour of consumers depends on a type of exhibition, attendant program on the exhibition and offer of exhibitors.
Klíčová slova:
chování spotřebitelů; dotazník; Klíčová slova: marketingový výzkum; návštěvníci; vystavovatelé.; výstava; behaviour of consumer; exhibition; exhibitors.; Key words: marketing research; questionnaire; visitors Citace: ŠVEJDOVÁ, Monika. Chování konečných spotřebitelů na trhu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9103