Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí111 - 120další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.
Podnikatelský plán KOVO Děčín spol. s r. o.
Benešová, Helena ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Bureš, Ladislav (oponent)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na problematiku malých a středních podniků a možnosti jejich podpory ze strany státu. Dále jsou vysvětleny jednotlivé části podnikatelského plánu a jeho funkce. Cílem diplomové práce bylo sestavení funkčního strategického podnikatelského plánu pro potřeby managementu firmy KOVO Děčín, spol. s r.o. Byli identifikovány silné a slabé stránky, zhodnocena stávající situace a navrženy další opatření.
Strategická analýza spoločnosti
Mlynčeková, Darina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boháčiková, Lucia (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na analýzu mikrookolia, ako konkurenciu, odvetvie, dodávateľov, odberateľov. Ďalej na analýzu markookolia, ako napríklad PEST analýzu, globalizáciu. Na záver spracúva SWOT analýzu.
Strategická analýza International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Nový, Ivan (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza nově vnikající soukromé manažerské školy při VŠE. Pro hodnocení vnějšího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Zvláštní důraz je kladen na zmapování manažerských škol působících v Česku. Pro interní rozbor je použita Analýza podnikových zdrojů.Výstupy z jednotlivých analýz jsou použity k sestavení SWOT analýzy. SWOT analýza slouží jako základ k zformulování strategických doporučení pro ISBM.
Příležitosti firmy Sepia na holandském trhu
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Strategie podniku Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pichlová, Jana (oponent)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Analýza zprostředkovatelských služeb na trhu ČR a Číny
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí111 - 120další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.