Název:
Strategie podniku Tiskárna Brouček
Překlad názvu:
Strategy of Tiskárna Brouček
Autoři:
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pichlová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Klíčová slova:
PEST; polygrafický průmysl; strategické řízení; strategický záměr; strategie; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5843