Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šubrt, Vít (oponent)
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.