Název:
Příležitosti firmy Sepia na holandském trhu
Překlad názvu:
Opportunities of the company Sepia on the dutch market
Autoři:
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Klíčová slova:
Konkurenční výhoda; PEST; Pět sil; Strategická analýza; SWOT; Value Chain; Vstupy na zahraniční trhy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6093