Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí111 - 120dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu CRM systémů
Zelený, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se zaobírá problematikou trhu systémů pro podporu vztahů se zákazníky, známými pod pojmem CRM. Cílem je analýza trhu CRM systémů v ČR z hlediska vývoje i součas-ného stavu. V první části představuje pojem CRM. Je uvedena i historie, vývoj, funkciona-lita a trendy v oblasti, které ovlivňují nebo mají potenciál ovlivnit vývoj trhu. Na základě dostupných informací a především konzultací s odborníky byla zhodnocena současná i bu-doucí situace na světovém, ale i tuzemském trhu CRM systémů. Jedním z faktorů, které ovlivňují trhy, jsou i kritéria, podle kterých se společnosti zavádějící CRM systém rozho-dují. Ta jsou uvedena spolu s výsledkem šetření v oblasti preferencí výběrových kritérií. Poslední část práce se soustředí na přípravu, uskutečnění a následující vyhodnocení prů-zkumu trhu ČR. Na základě tohoto průzkumu a v minulých letech realizovaných dotazní-kových šetření byly stanoveny hypotézy, které byly následně potvrzeny či vyvráceny. Práci doplňuje slovník použitých zkratek a termínů a v příloze opis dotazníku použitého v rámci průzkumu trhu.
Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Navrátilová, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie týkající se dané problematiky a závěrečná část patří srovnání. Závěry týkající se aktuálnosti či neaktuálnosti jednotlivých principů jsou vysloveny ze dvou úhlů pohledu -- autorčina a zaměstnanců firem, kteří byli za tímto účelem dotazovány.
Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Spálenková, Tereza ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní aktéry, pravidla fungování včetně vstupních bariér a trendů do budoucna. Je představena konkrétní výrobní společnost: Honeywell, jejíž CRM je analyzováno. V procesech, které mají za úkol prakticky naplňovat strategii CRM, jsou identifikovány problematické mezery. Jeden z problémů je označen za zásadní a je navrženo jeho řešení a také implementace řešení. Cílem je zefektivnit proces CRM, zajistit účinnější řízení vztahů se zákazníky, zaručit lepší úroveň vztahů s vybranými zákazníky a umožnit zvýšení objemu prodejů.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Franěk, Filip ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Prkna, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.
Trendy v oblasti podnikových CRM
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.
Podnikový informační systém v éře cloud computingu
David, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Práce se zabývá nejnovějším trendem v oblasti poskytování ICT služeb -- Cloud Computingem a jeho možnou aplikací na problematiku podnikových informačních systémů obecně. Cílem práce je zhodnotit připravenost trhu v oblasti služeb Cloud Computingu za účelem zjištění, do jaké míry lze těmito službami pokrýt podnikový informační systém, respektive jeho softwarové aplikace, na strategické a taktické úrovni řízení podniku. Pro dosažení tohoto cíle je třeba vymezit trh se službami Cloud Computingu, vymezit oblast podnikových informačních systémů a rozhodnout, jestli dokážou služby Cloud Computingu pokrýt základní potřeby podnikových informačních systémů. Hodnocení připravenosti pak bude prováděno na základě vytvořené metodiky a na základě definovaných požadavků, ze kterých bude možné jednoznačně určit současnou míru připravenosti trhu. Práce má ukázat, do jaké míry je už v dnešní době možné model Cloud Computingu aplikovat na problematiku podnikových informačních systémů. Mimo to bude z práce možné zjistit, které faktory tuto možnost nejvíce podporují a naopak, které ji nejvíce omezují. Případným zájemcům o služby Cloud Computigu v podnikové sféře práce ukáže, jaké oblasti jsou již dostatečně vyspělé, o kterých konkrétních službách uvažovat a co od těchto služeb očekávat.
Analýza trhu CRM systémů
Doležel, Pavel ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- řízení vztahů se zákazníky. V práci je vysvětlen odlišný pohled na tuto zkratku, která se většinou zaměňuje s termínem CRM systém. Problematiku řízení vztahů se zákazníky bychom měli chápat, jako celopodnikovou strategii přístupu k zákazníkovi kde k dosažení této koncepce využíváme právě nejrůznější CRM nástroje, tedy CRM systémy. Práce se dále zabývá odlišnou architekturou, funkcionalitou a typy CRM systémů. Informační systémy se neustále vyvíjejí, a proto je součástí práce také popis základních trendů v tomto odvětví. Hlavním cílem je analýza českého trhu CRM systémů. CRM systémů je na českém trhu opravdu mnoho, a zákazník se obtížně orientuje. V práci je uveden kompletní seznam všech dostupných produktů. Následně je trh rozdělen na 3 části podle velikosti podniku, kam by měl být daný systém implementován. Ke každému segmentu byly, podle zvolených kritérií, vybrány 3 CRM produkty, které jsou důkladněji zanalyzovány.
Implementace CRM IS v prostředí malé až střední společnosti poskytující služby
Němec, Vojtěch ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Moravec, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku implementace informačního systému pro řízení vztahu se zákazníky z manažerského pohledu. Teoretická část popisuje strategie pro řízení vztahů se zákazníky v prostředí malých a středních firem poskytujících služby, technologické možnosti a situaci na trhu informačních systémů. Zabývá se dále hodnotou a přínosem informačních technologií pro podnik a zaměřuje se na samotný proces zavádění informačního systému v podniku. V praktické části je analyzován samotný konkrétní proces implementace informačního systému. Analýza je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků společnosti a uživatelů systému. Kromě detailního hodnocení samotného projektu je kladen důraz na doplnění nedostatků projektů a na upozornění na možné chyby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí111 - 120dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.