Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagace firmy Agricoletech, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity
Horáková, Petra
Horáková, P. Propagace firmy AGRICOLE TECH, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem veletržních aktivit pro zemědělskou firmu. V práci je uvedena charakteristika výstav a veletrhů a jejich význam v marketingovém mixu. Dále je zde zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi návštěvníky a vystavovateli na zemědělských veletrzích.
PROMĚNA AREÁLU BRNĚNSKÝCH VELETRHŮ /Transformace západní části areálu BVV/
Bauer, Karel ; Štěpánková, Lenka (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Areál brněnských veletrhů je již 90 let srdcem střední Evropy pro výstavy toho nejzajímavějšího, co doba nabízí. Tím nejcennějším exponátem jsou však urbanistické a architektonické hodnoty komplexu, odrážející vývoj moderní české architektury. I po letech rozvoje, je třeba stále hledět do budoucnosti, řešit přicházející problémy s velkorysostí tak, aby se dařilo držet vysokou úroveň areálu, podporovat jeho funkci a zachovat odkaz výstaviště pro další generace. Tak jak se dění na výstavišti přesouvá dále od centra města, je stále aktuálnější otázka, jak naložit s dosud okrajově využitým západním pólem areálu. Ve své práci nejdříve jasně určuji budoucí urbanistické směřování veletrhů a rozděluji jednotlivé funkce do logicky ucelených oblastí. V západní části pak vytvářím nové administrativní centrum s řadou dalších přidružených provozů. Základní myšlenkou je vytvoření stálé nosné superstruktury, do níž je následně vložena funkce proměnná v čase. Využívám při tom základních principů smart city, flexibility a obměnitelnosti staveb. Aby bylo dosaženo kvalitního propojení komplexu s okolím, zachovávám stávající dopravní napojení a vytvářím nové možnosti pohybu skrz komplex a do okolních oblastí. Vzniká tak nová moderní část areálu, jež má schopnost se vyvíjet v čase na základě potřeb a požadavků jeho uživatel.
Význam a využití vybraného propagačního prostředku
UHLÍŘOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na sledování účinnosti vybraného propagačního prostředku, které ke své propagaci používá společnost Esco podlahy. s.r.o. Pro sledování byl vybrán veletrh For Arch a další prostředky, které se týkají prezentace firmy na veletrhu. Dále na základě zjištěných informací navrhnout případná doporučení pro jejich další využití nebo zlepšení.
Konzumerismus jako součást americké propagandy během studené války
Gajdácsová, Jana ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Calda, Miloš (oponent)
Tato práce zkoumá roli konzumerismu v americké zahraniční propagandě. Jejím hlavním cílem je ukázat strategii, jakou americká vláda využívala konzumerismu a spotřebního zboží k legitimizaci svého režimu v zahraničí. Případová studie je zaměřená především na 50. léta a je rozdělená do tří částí. První se zabývá postojem světové veřejnosti k americkému konzumerismu na začátku studené války, počátkům amerických informačních programů bojujících proti rostoucímu antiamerikanismu a výstavám spojených s Marshallovým plánem. Druhá část je věnovaná činnosti nezávislé Informační agentury Spojených států amerických, účastí USA na mezinárodních veletrzích a vzniku konceptu lidového kapitalismu. Třetí část rozebírá Americkou národní výstavu v Moskvě, která představovala jeden z největších úspěchů americké zahraniční propagandy. Práce rozebírá způsob, jakým byl konzumerismus zapojen do americké ideologie a stal se klíčovým prvkem soupeření ve studené válce.
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
IDU a prezentace českého divadla v zahraničí
Rainová, Zuzana ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; PAŘÍZKOVÁ, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prezentací českého divadla v zahraničí zprostředkovanou Institutem umění - Divadelním ústavem, příspěvkovou organizací Ministerstva kultury. Klade si za cíl zmapovat možnosti, jakých využívá IDU. První část práce obsahuje abstrakty státních strategických dokumentů, které podporují prezentaci české kultury a divadla v zahraničí. Druhá část práce shrnuje činnosti IDU a Oddělení mezinárodní spolupráce a PR, jejichž cílem je prezentace českého divadla v zahraničí. Třetí částí práce jsou informace vycházející z praktických zkušeností zaměstnanců IDU a Českých center jako organizátorů prezentace a Divadla Drak a Naivního divadla v Liberci jako zástupců loutkového divadlo považovaného IDU za „vývozní fenomén“.
Frankfurtský knižní veletrh 2016
Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 18. – 21. 10. 2016 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons, Elsevier Science, Springer Verlag, EBSCO, IOP a Emerald a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných prezentacích.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketing prodeje zemědělské techniky
Veverková, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na problematiku prodeje zemědělské techniky na tuzemském trhu. Zabývá se analýzou současného stavu a konkurence v odvětví, i možnostmi čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie a státního rozpočtu vlády ČR. Dále jsou v práci zpracovány vybrané nástroje podpory zemědělských strojů a nářadí a posouzení účasti na veletrzích vybraného specializovaného obchodního podniku. Součástí diplomové práce je stručný průzkum respondentů nakupujících zemědělskou techniku.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.