Název: Význam a využití vybraného propagačního prostředku
Překlad názvu: The meaning and use of selected promotional tool
Autoři: UHLÍŘOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: osobní prodej; podpora prodeje; podpora produktu; propagační prostředek; public relations; reklama; veletrhy; výstavy; advertising; exhibitions; fairs; personal selling; promotion of product; promotion tool; public relations; sales promotion
Citace: UHLÍŘOVÁ, Michaela. Význam a využití vybraného propagačního prostředku. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50144

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376098


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet