Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 766 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je popsána současná situace podniku, analýza makroprostředí a mikroprostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikačního mixu.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
VODA + MĚSTO AQUADOMOS příběh řeky
Škapová, Veronika ; Vágnerová, Lenka (oponent) ; Poslušná, Iva (vedoucí práce)
Architektonický návrh je situovaný u řeky Svratky poblíž centra města Brna. Navržený objekt se otáčí zády k rušné dopravní komunikaci a otevírá se k řece. Vytváří veřejně přístupné nábřeží. Hmota objektu připomíná vlnu. Objekt naplňuje 3 hlavní funkce - expozici, informace a výzkum. Expozice je založená na fenoménu vody. Informace jsou zastoupené v navržené posluchárně, kavárně a galerii. Výzkum je umístěný v laboratořích a veřejných studovnách.
Design osobní ponorky pro výzkumné účely
Král, Ondřej ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je koncepční design osobní ponorky pro výzkumné účely. Hlavním cílem je řešení analyzovaných problémů, splnění technických požadavků, vhodné řešení ergonomie a tvarování vůči prostředí, ve kterém plavidlo působí.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
Naturkulturstadt Brno Židenice – Zahradní vinohrady
Lietavová, Veronika ; Sedlák, Jan (oponent) ; Kiszka, Josef (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je ideologické spracovanie koncepcie, ktorá umožní postupnejšiu premenu záhradkárskej kolónie na miesto primárneho bývania a zlepší priechodnosť dnešnou nepriestupnou lokalitou. Návrh sa nesnaží o riadenú a náhlu premenu celej oblasti, práve naopak, necháva priestor na jej autopoietický rast. Vkladá do oblasti nové, doplňujúce funkcie v dôležitých bodoch územia, centrách, z ktorých nemusí prosperovať len oblasť Židenického kopca, ale aj okolité mestské časti. Nové funkcie rešpektujú tradíciu pestovania a záhradkárstva v oblasti, ktorá sa tu drží už niekoľko storočí a prinášajú nové formy produkcie potravín, vďaka ktorým môžu byť v budúcnosti mestské časti Židenice a Vinohrady a okolie kopca sebestačnejšie. Ťažiskom diplomového projektu je návrh jednej z vybraných lokalít, vychádzajúcich z urbanistickej koncepcie. Jedná sa o výskumné centrum s potravinovou produkciou na vrchu Židenického kopca, ktoré bude akýmsi „ekologickým majákom,“ novou cestou efektívneho pestovania, využívania technológií na získavanie prírodných zdrojov a udržateľnosti v mestách. Spolu so záhradkárskou kolóniou toto centrum umožní obyvateľom Žideníc a Vinohradov prístup k lokálne vypestovanému jedlu a zároveň zvýši povedomie o mnohých aspektoch pestovania potravín a získavania zdrojov.
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Novozámský, Tomáš ; Tůma, Antonín (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku. V první části mojí práce jsou popsány nejvýznamnější teoretické pojmy jako vymezení organizační kultury, prvky organizační kultury anebo metody rozboru organizační kultury. Druhá část je poté orientována na identifikaci současné organizační kultury, a to pomocí dotazníkového šetření a polostandardizovaných rozhovorů. Na základě výsledků výzkumu daných metod jsou stanoveny konkrétní návrhy, které poslouží k zdokonalení současné situace.
Návrh metodiky kontroly zaměstnanců
Klimeš, Roman ; Krbková, Lenka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako kontrolní nástroj managementu vzdělávací divize společnosti BooK s.r.o.. Tato kontrola bude spočívat v nastavení nové formy zpětnovazebního, kontrolního mechanismu za pomoci mnou vytvořené, na míru společnosti šité, webové aplikace. Zpětnovazební kontrola bude reflektovat, jak spokojenost klientů dané společnosti s poskytovanými produkty, tak hodnocení zainteresovaných zaměstnanců. Vytvoření této nové formy kontroly bylo vyžádáno přímo managementem společnosti BooK s.r.o. a samotná implementace a užívání bude mít pro společnost přínos primárně z hlediska automatizace kontrolního procesu a faktoru času. Současně s tím bude tato aplikace sloužit jako nástroj k hodnocení míry spokojenosti zákazníků, jejichž názory jsou pro společnost klíčové z důvodu zvyšování úrovně poskytovaných služeb, což má za následek zvýšení konkurenceschopnosti celé společnosti.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 766 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.