Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodina a problém patologického hráčství
HAMHALTEROVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá patologickým hráčstvím a jak tento problém rodina prožívá. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám patologickým hráčstvím obecně. Dále rozebírám rizikové faktory, s kterými jsou spojeny dostupnost a druhy hazardních her. Typická pro hráče jsou stádia výher, proher a zoufalství, k tomu patří recidiva u hráčů. Bakalářskou práci mám zaměřenou na rodinu, proto se v jedné z kapitol věnuji rodinným dopadům. Tam patří i vliv na partnerský život a celkově dopady na hráče. Jako poslední vetší kapitolu mám stádia uzdravování. Spadá tam sociální práce s patologickým hráčem a jakou legislativou se řídí sociální pracovník. V závěru mám samotnou léčbu a prevenci. Praktická část se dělí na metodiku, výsledky, diskuzi a závěr. Cílem této práce bylo zjistit, jak prožívají partnerky patologických hráčů jejich závislost. V souvislosti s tím, byla vytvořena výzkumná otázka a to, jak vnímá rodina dopady patologického hráčství. Pro splnění cíle byla použita kvalitativní výzkumná strategie a metoda polostrukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Výzkumný soubor tvoří ženy patologických hráčů s použitím záměrného výběru. Rozhovory byly vyhodnoceny pomocí analýzy trsů. Práce může sloužit jako informační materiál pro veřejnost i jako podkladový materiál pro studenty nebo pracovníky v sociálních službách. Z výsledků bylo zjištěno, jak prožívají partnerky patologických hráčů jejich závislost. Nejčastější dopad je ztráta důvěry k partnerovi, která je spojená s pocity zklamání, bezmoci, smutku, viny a dalších. Dopad to má také na finance, jelikož je partner zadlužený z jeho hráčských proher. Tyto dopady vedou k psychickým problémům.
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
MURCKO, Filip
Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate partnerů za každého návštěvníka nebo zákazníka, které přišel díky vlastnímu marketingové úsilí affiliate partnera. Vychází z propagace produktu společnosti prostřednictvím affiliate partnerů. Práce popisuje principy fungování, způsoby propagace partnerských partnerů a způsoby implementace inzerentů. Práce se zaměřuje na aplikaci affiliate marketingu v internetovém obchodě a také na marketingový výzkum zaměřený na identifikaci klíčových parametrů affiliate marketingu a partnerských charakteristik. Výsledkem této práce je formulace doporučení pro realizaci tohoto typu marketingu do praxe.
Vliv porodu a šestinedělí na sexualitu partnerů
LITVANOVÁ, Monika
Bakalářská práce pojednává o vlivu porodu a šestinedělí na sexualitu partnerů. Vzhledem k zaměření bakalářské práce je v teoretické části popsán porod, období šestinedělí a sexualita. Dále se práce zabývá problematikou role porodní asistentka a úloha partnera v průběhu porodu a období šestinedělí. Celkem byly stanoveny tři cíle. Cílem práce bylo zjistit, zda porod a období šestinedělí ovlivní sexuální život partnerů. Druhým cílem bylo zjistit, zda chování porodní asistentky ovlivnilo prožívání porodu u rodičky, případně u partnera a třetím cílem bylo zjistit, zda mají ženy dostatečné znalosti o sexualitě jak v období šestinedělí, tak i v období po šestinedělí. Na podkladě stanovených cílů byly stanovené i výzkumné otázky. První výzkumná otázka zjišťovala jaký vliv má porod a šestinedělí na sexualitu partnerů. Ve druhé výzkumné otázce jsme se ptali, jak ovlivňuje chování porodní asistentky prožívání porodu u rodičky, případně u partnera. Třetí výzkumná otázka se zabývala tím, jaké znalosti mají ženy o sexualitě v období šestinedělí a po šestinedělí. Výzkum probíhal s ženami a muži v jejich domácím prostředí během měsíce březen v roce 2018. K provedení výzkumné části byla zvolena metoda kvalitativní. Sběr dat byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů s ženami od půl roku až do jednoho roku po porodu a s muži, jejichž ženy jsou půl roku až jeden rok po porodu. Rozhovory byly nahrávány na základě předchozí domluvy a se souhlasem žen i mužů. Partneři, kteří se účastnili výzkumu, podepsali Žádost o souhlas ke spolupráci. Rozhovor obsahoval 15 otázek pro ženu a 15 otázek pro muže, podle potřeby byly páru kladeny případné doplňující otázky. Na základě zachování anonymity, byli jednotlivé ženy a muži označeni, například Ž1.; M1. Se souhlasem žen i mužů byly rozhovory nahrávány a následně přepsány. Získaná data byla zpracována metodou "tužka papír" a barevně kódována. Na základě analýzy dat byly vytvořeny hlavní kategorie a jejich podkategorie. První kategorií pro ženu je Porod, která má 6 podkategorií Příprava na porod, Psychické prožívání, Návrh na přítomnost partnera u porodu, Přínos přítomnosti partnera u porodu, Chování a komunikace porodní asistentky, Vnímání příchodu novorozence na svět. Jako druhá byla stanovena kategorie Šestinedělí, které má 6 podkategorií Obecná informovanost, Informovanost v oblasti sexuality, Zdroje informací, Upevnění vztahu, Péče o novorozence, Změny v partnerském životě. První kategorií pro muže byla stanovena kategorie Porod, která má také 6 podkategorií Příprava na porod, Psychické prožívání, Návrh na přítomnost partnera u porodu, Chování a komunikace partnerky, Chování a komunikace porodní asistentky, Vnímání příchodu novorozence na svět. Druhá kategorie je Šestinedělí, které má 6 podkategorií Obecná informovanost o šestinedělí partnerky, Informovanost v oblasti sexuality, Zdroje informací, Upevnění vztahu, Péče o novorozence, Změny v partnerském životě. Z výzkumného šetření vyplynulo, že porod u jednoho páru ovlivnil jejich sexuální život. Muž vzhledem k přítomnosti u porodu jako takového a spatření vypuzení placenty a plodových obalů, neměl chuť na sex se svou partnerkou dva až tři měsíce po porodu. U ostatních párů z výzkumného souboru neměl porod žádný vliv na jejich sexualitu po porodu. U všech párů z výzkumného souboru ovlivnilo sex po porodu období šestinedělí. Nejčastější příčinou změny v sexuálním životě byla nová role ženy v souvislosti s mateřstvím, změna denního režimu ženy i muže, únava a vyčerpanost ženy. Dále bylo zjištěno, že porodní asistentka svým postojem a přítomností při porodu nemá vliv na prožívání porodu ze strany žen ani mužů. Také bylo zjištěno, že ženy i muži jsou dostatečně poučeni o období šestinedělí a o sexualitě v období šestinedělí. Ženy byly nejčastěji informované od porodní asistentky a muži od vlastní partnerky.
Působení sociálních faktorů na trávení volného času adolescentů
FABIÁNOVÁ, Alena
Cílem diplomové práce bude zabývat se problematikou volného času a jeho využití adolescenty. Nejprve bude vysvětlen pojem adolescent jakožto vývojová fáze člověka, poté se diplomová práce bude věnovat možnostem trávení volného času mládeže. Dále budou zkoumané zejména sociální faktory, které adolescenty ovlivňují při výběru volnočasových aktivit. Důraz bude kladen na rodinu, vrstevnické skupiny, partnery, média, jelikož hlavně tyto faktory působí na jejich rozhodování. Práce bude zahrnovat pasáže o možných sociálně patologických jevech, které se u adolescentů mohou vyskytovat zapříčiněné ovlivňováním ze strany vrstevnické skupiny, médii
Využití sponzoringu FK Dukla Praha v marketingu sponzora
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
VYUŽITÍ SPONZORINGU FK DUKLA PRAHA V MARKETINGU SPONZORA Cíle: Cílem této práce je odhalit nedostatky plynoucí ze sponzorství. Výstupem práce jsou doporučení v oblasti marketingu a prezentace. Metody: Autor postupoval v práci metodou případové studie. Během poznávacích procesů využil autor analýzu dokumentů, interview se zástupcem marketingové agentury, marketingový audit a monitoring médií. Výsledky: Prací byly odhaleny nedostatky v prezentování partnerů klubu, zejména ze stran partnera. Dalším poznatkem bylo zjištění, že Gambrinus liga je nedostatečně medializovaná. Klíčová slova: partner, klub, sponzorské plnění, média, hospitality
Role muže v současných partnerských vztazích
Remešová, Eliška ; Šulová, Lenka (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
Diplomová práce "Role muže v současných partnerských vztazích" se zabývá konceptem mužství s důrazem na oblast partnerských vztahů. Konkrétně se věnuje vývoji identity a specifikům mužské identity, maskulinitě a možným vývojovým cestám k mužství. Dále popisuje základní charakteristiky partnerských vztahů a specifikuje roli muže v nich. V empirické studii je pomocí kvalitativní metodologie mapována mužská perspektiva partnerských vztahů a zaměřuje se především na to, jak vnímají muži partnerský vztah, ve kterém se nacházejí, a svou roli v něm. Této studie se účastnilo padesát mužů nacházejících se v době realizace studie v partnerském vztahu, kteří vyplňovali poloprojektivní dotazníky, jmenovitě Nedokončené věty a Partnerský život a jeho části. Výsledky výzkumu bez nároku na jakákoliv zobecnění uvádějí kategorie partnerského vztahu včetně jejich popisů z pohledu dotazovaných mužů a přehled činností, které v rámci partnerského vztahu muži vykonávají. Klíčová slova Muž, identita, gender identita, maskulinita, partner, partnerský vztah
Importance of Psychological Support for to-be Mothers During Pregnancy and Childbirth
Juristová, Mária ; Presslerová, Pavla (vedoucí práce) ; Levínská, Markéta (oponent)
Práca sa zaoberá významom psychickej podpory u matiek počas tehotenstva a predovšetkým pôrodu zo strany im určitým spôsobom blízkej osoby. Môže sa jednať o partnera, príbuzného, pôrodnú asistentku, pôrodnú dulu, lekára apod. Cieľom diplomovej práce je zistiť, prečo sa matky rozhodli rodiť v prítomnosti konkrétnej osoby, ako veľmi je dôležitá psychická (a niekedy i fyzická) podpora matiek zo strany sprevádzajúcej osoby počas pôrodu, prípadne aké konkrétne konanie zo strany sprevádzajúcej osoby považujú matky za psychickú podporu počas tehotenstva a pôrodu. Teoretická časť popíše psychiku ženy-matky, jej potrebu podpory v období tehotenstva a pôrodu a vymenuje a popíše rôzne druhy podpory v závislosti od podporujúcej osoby. Praktická časť bude založená na kvalitatívnom výskume, ktorý je realizovaný formou pološtruktúrovaných rozhovorov s matkami, ktoré rodili s doprovodom, pričom k vyhodnoteniu rozhovorov sa použije interpretačná obsahová analýza. Kľúčové slová: žena, matka, materstvo, tehotenstvo, pôrod, psychická podpora, partner, pôrodná dula, pôrodná asistentka
Představy katoliček a nevěřících o podobách intimity a jejím významu v dlouhodobých partnerských vztazích; případová studie dívek z Českého Krumlova
Proboštová, Jana ; Martinová, Marta (vedoucí práce) ; Kotík, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitativní výzkum postojů k podobám partnerských vztahů věřících a nevěřících dívek. Text je pokusem o určení významu intimity pro tyto dvě skupiny a rozdílu mezi nimi. V části týkající se teoretických východisek výzkumu je důraz kladen na představení problematiky intimity, lásky a sexuality v jejich konceptuálním rámci a dále jsou zde popsány některé aspekty vztahů mezi věřícími katolíky a nevěřící částí současné české společnosti. Tato část má explanační charakter. Základem výzkumu je hypotéza, že pomocí otázek na představy obou skupin dívek bude možné určit, jaký význam přikládají intimitě a v čem se jejich přístupy liší. V analytické části je práce rozdělena do několika oblastí týkajících se jednotlivých okruhů výzkumu - partnerský vztah, partner, rodina, fyzická stránka vztahu a reflexe vzájemného vztahu mezi věřícími a nevěřícími dívkami. Na základě prvních čtyř řečených kategorií je definován rozdíl ve významu intimity mezi zkoumanými skupinami. Pátá kategorie vystupuje samostatně a představuje obraz toho, na čem stojí hlavní problémy ve vztahu nevěřících ke katolickým dívkám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.