Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of the Strategic Plan for the Import of the Bulgarian Product
Číhal, Vít ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a critical analysis of the possibility of import and marketing strategy of importing the Bulgarian product Kiselo Mlyako by the company to the market of the Czech Republic. The aim of the work is to find out whether this product is suitable for the given market and whether this strategic movewould be successful. The thesis describes information important for the implementation of the practical part of the work, which contains an analysis of the market and the company that would implement the strategic proposal. The work also contains a summary of information that was found from individual analyzes and recommendations that the company should undergo. Last but not least, a brief financial plan is created.
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Burkova, Alina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Petrlík, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy tykající se řízení marketingových kampaní a segmentací. V poslední části se tyto souhrnné poznatky aplikovány při analýze výstupů z programu BigML.
Analysis of the entrance of Kupred Ltd. Co. to the Indonesian market
Zelenáková, Martina ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vstupu společnosti Kupred s.r.o. na indonésky trh. Na základě analýzy současné situace na daném trhu, případných překážek vstupu a celkově doporučit nebo vyvrátit vstup do této země vlivem vyplývajících nevýhod pro společnost z tohoto procesu. První část práce je založena na teoretickém základě vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola zhodnocuje stav indonéského trhu ve více oblastech, následně je představena společnost Kupred s.r.o. a její podnikatelská činnost. Na závěr jsou shrnuty a vyhodnoceny analýzy, na základě kterých jsou vypracovány doporučení pro společnost.
Analýza výkonnosti investičních kovů a mincí
Tůmová, Kateřina ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Stádník, Bohumil (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem cen drahých kovů, jako je zlato, stříbro, platina a palladium v souvislosti s analýzou výhodnosti investování do drahých kovů. Jsou zde rozebrány ceny na mezinárodních trzích, i ceny maloobchodní. Uvedena je problematika skladby cen z pohledu prémia a dalších dodatečných nákladů, včetně možných rizik spojených s investicí. Přiblíženy jsou základní pojmy a podoby investičních kovů, dále pak alternativní možnosti investic týkající se drahých kovů. Práce zahrnuje také pohled na daňové aspekty investice a další výhody s ní spojené. Dále je v textu naznačena kritika mediálních desinformací a nedostatečné legislativy upravující oblast investování do fyzické podoby investičních kovů.
Internacionalizace podnikových činností - outsourcing a offshoring
Tyll, Ladislav ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Sedláček, Stanislav (oponent)
Outsourcing a offshoring představují moderní nástroje řízení podniku, které využívá management s cílem zvýšit konkurenční postavení firmy prostřednictvím lepšího zacílení na svůj hlavní předmět podnikání. Mimoto mohou přinášet i nižší náklady, vyšší flexibilitu nebo vyšší kvalitu procesů. Těchto výhod je v obecné rovině dosahováno buď přenesením některých vnitropodnikových procesů na externího poskytovatele nebo na dceřinou společnost umístěnou v zahraničí. Základním cílem této práce je poskytnout manažerům společností a studentům komplexní pohled na výše uvedené nástroje od fáze strategického rozhodnutí ohledně jejich aplikace, až po jejich konečné hodnocení. Z důvodu maximální objektivity a kompletnosti je součástí práce i problematika daňových optimalizačních modelů s využitím daňových rájů. Aby bylo jasné, které procesy a nástroje jsou manažerům k dispozici v souladu s platnou legislativou, je do práce zahrnuta také oblast transferových cen, jako jednoho z nástrojů daňové optimalizace. V rámci praktické části mé disertační práce se snažím o vytvoření hodnotícího modelu států z pohledu mezinárodního outsourcingu. Tento model je založen na vícekriteriální analýze lokalizačních faktorů, přičemž největší důraz je kladen na minimalizaci rizika selhání ze strany poskytovatele vybraného procesu. Celý model byl také doplněn o zřídka využívané etické faktory. Výsledkem provedené analýzy vybraných států bylo zjištění, že i výrazně nižší náklady na pracovní sílu mohou být vyváženy ostatními lokalizačními faktory, pokud tyto nedosahují významně horších úrovní. V poslední části práce je představena aplikace obou zkoumaných metod v českém textilním průmyslu s cílem přinést důkaz, že jsou při své vhodné kombinaci schopny vést ke zlepšení jeho konkurenčního postavení na zahraničních trzích. Z důvodu mého profesního zaměření byl jako vzorový trh vybráno Rusko. Cílů této práce bylo dosaženo skrze extensivní zkoumání různých informačních zdrojů, vč. statistických dat a dostupných průzkumů prováděných renomovanými institucemi. Konečné závěry byly poté formulovány na základě osobních zkušeností z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.