Název: Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Překlad názvu: The possibilities of application of analytical CRM in the environment of multinational company
Autoři: Burkova, Alina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Petrlík, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Data mining; Marketing; Mezinárodní trh; Segmentace; Shlukování; Clustering; CRM; Data mining; International market; Marketing; Segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205082


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet