Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
Internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh
Bártek, Ondřej ; Jelínek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na možné formy internacionalizace. Cílem práce je navržení možné strategie internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh. Teoretická východiska se zabývají vysvětlením jednotlivých přístupů k internacionalizaci a také možnými formami vstupu na zahraniční trh. Na teoretická východiska navazuje analýza současného stavu, kde je popsána společnost, jsou provedeny jednotlivé analýzy a je shrnuta její konkurenceschopnost. Na základě zjištění je navrhnuta možná strategie vstupu na zahraniční trh, která by měla přinést nové zákazníky, pomoci se zviditelnit a přiblížit se dalším trhům
Vícejazyčná podpora v systému OKbase
Podsedník, Lukáš ; Kunc, Michael (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
OKbase je kompletní softwarový produkt pro firmy zahrnující docházkový, mzdový a personální modul. Je implementován a provozován v českém jazyce. Cílem tohoto projektu je rozšířit OKbase tak, aby bylo snadné postupně doplňovat podporu dalších jazyků.
Rozvoj business strategie při expanzi firmy
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj business strategie české společnosti, která vyrábí přírodní probiotika a prebiotika, jejímž cílem je expanze do zahraničí. Teoretická část práce vysvětluje jednotlivé pojmy internacionalizace, motivy a bariéry vstupu, mezinárodní marketingovou komunikaci a strategii. Analytická část zhodnocuje současnou business strategii pro Českou republiku, vybrané zahraniční trhy, konkurenci a rizikovost zahraničních trhů, což slouží pro návrhovou část. V návrhové části jsou definovány změny a vazby business strategie, zpracován doporučený harmonogram internacionalizace a zhodnocení předpokladů.
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Drábková, Markéta ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomové práce „Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh“ se zabývá vstupem společnosti Spielberg Brno Arms s r.o. na francouzský trh. Teoretická část pojednává o vývoji internacionalizace podniků, formách vstupu na zahraniční trh a o rizicích plynoucích z mezinárodního obchodu. Charakterizuje také jednotlivé ekonomické analýzy – PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Praktická část se zaměřuje na samotnou společnost, exportní artikl a vypracovává také již zmíněné analýzy. Poslední část představuje konkrétní strategii vstupu společnosti Spielberg Brno na francouzský trh, která je vytvořená na základě poznatků této práce.
Methods of websites localization
Nikulcha, Maxim ; Jašková, Jana (oponent) ; Šťastná, Dagmar (vedoucí práce)
The phenomenon of companies seeking to expand their markets to a global scale has been a trend for a long time. In the early days of international trade, it was quite difficult to establish connections between countries due to the lack of reliable communication systems. However, the situation changed when the Internet became a global means of communication. It introduced a new way of selling products and services using websites. The purpose of this paper is to expand the current understanding of web localization. In this paper, the definition of web localization, its origins and the difference between localization and cultural adaptation are presented. It also defines the process of localization within Translation Studies. Furthermore, it describes the most crucial methods of localization, examines typical localization errors, and provides best practice guidelines. The practical part analyzes the localization of selected websites with a focus on their functionality. This would help developers and translators to better understand the process of website localization and prevent further mistakes in their future work.
Internacionalizace druhého bydlení na příkladu Mallorky
Kiššová, Adéla ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Nosková, Alena (oponent)
Diplomová práce dokumentuje současné procesy internacionalizace druhého bydlení detailním výzkumem na příkladu španělské ostrovní destinace Mallorca. Velký důraz je kladen na německou klientelu, která z hlediska vlastnictví objektů druhého bydlení (i každoročního počtu turistů) zaujímá na ostrově dominantní postavení. Součástí práce je diskuze teoretických aspektů konceptu druhého bydlení se zaměřením na hlavní trendy, jako je internacionální povaha vlastnictví rekreačních objektů a důchodová migrace. V empirické části práce je nahlíženo na druhé bydlení na Mallorce z hlediska historického vývoje, prostorové organizace a způsobu užívání. Stěžejní část výzkumu představuje dotazníkové šetření v modelových obcích Andratx a Deiá, na základě něhož bylo vyhodnoceno, jak obyvatelé ostrova vnímají německé uživatele objektů druhého bydlení.
Internationalization of Higher Education in Kyrgyzstan
Dogochieva, Tolgonay ; Kohoutek, Jan (vedoucí práce) ; Paulus, Michal (oponent)
The aim of this research is to find general trends and rationales for internationalization of higher education in Kyrgyzstan. The conceptual framework for this work is based on concepts developed by Knight and de Wit, Knight (2004). It used qualitative research, including secondary data and interviews. Although not very widely but internationalization became part of Kyrgyzstan higher education. There are student and staff mobility programs; the country hosts branches of foreign universities. Kyrgyzstan universities are creating extensive networks with world universities. Bologna process played major role in incorporating Kyrgyzstan education system to the world educational community. Kyrgyzstan has acquired international standards in terms of two-level cycle and credit hours. Along with that higher education is still facing problems and challenges. Corruption and low quality are among them. The study found that the most important rationale for internationalization is educational rationale. It is believed that internationalization improves academic quality. Economic, political and cultural/social rationales are also important.
Financování podnikatelských aktivit
Pospíšil, Filip ; Ing. Martin Širůček, Ph.D: (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „Financování podnikatelských aktivit“ zpracovává vstup na zahraniční e-commerce trh za pomocí zvolené strategie a moderního marketingového plánu. V první části je pozornost věnována problematice e-commerce, podnikání na internetu, průnikům na nové trhy a nástrojům internetového marketingu z pohledu teorie. Druhá část se zabývá popisem společnosti TWIN PRODUCTION s.r.o., analýzou a srovnáním dvou vybraných trhů. Součástí je také navrhnutí strategie pro vstup na vybraný trh a nastíněná marketingová strategie. V neposlední řadě jsou všechny aktivity spojené s internacionalizací finančně vyčísleny a jsou navrhnu některá opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.