Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zesílení silničního mostu
Neděla, Lukáš ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí silničního mostu o dvou prostých polích přes řeku Olši v Třinci. Rekonstrukce mostní konstrukce je navržena ve dvou variantách, pro které je proveden návrh a posouzení nosné konstrukce dle platných norem. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí programu Scia Engineer 2016. Obsahem práce je statický výpočet, výkresová dokumentace, ekonomické porovnání variant a vizualizace.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Juříček, Lukáš ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějící pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě.Jedná se o most o jednom poli a rozpětí 14,995 metrů.Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu.Deska je posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle platných evropských norem(Eurokodu).
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Návrh mostu o jednom poli v Uherském Brodu
Kutálek, Jiří ; Svoboda, Adam (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je navrhnout novou podobu nosné konstrukce pro stávající mostní objekt. Byly vyhotoveny dvě možné varianty, ze kterých byla vybráno trámové řešení nosné konstrukce s krátkými konzolami pro zachycení klidových zemních tlaků. Návrh a posouzení bylo provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti dle platných EN. Výpočet nosné konstrukce byl proveden ručním výpočtem za pomoci programu SCIA Engineer 18.1. Součástí práce jsou i podrobné výkresy a vizualizace nové nosné konstrukce.
Příprava realizace předpínaného mostu v Brně
Barič, Dominik ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou a realizací rekonstrukce silničního mostu o dvou polích v Brně ve městské části Brno-Slatina. Rekonstrukce mostu spočívá v náhradě celé konstrukce mostu až na pilotové založení. Pro rekonstrukci mostu jsou navrženy dvě etapy výstavy s ohledem na zachování silničního provozu na mostě. Most je železobetonový s nosnou konstrukcí z předpjatých prefabrikovaných nosníky nosníků.
Most na silnici I/39
Pokorná, Šárka ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh mostu na silnici I/39. Byly vypracovány tři studie. Jako nejlepší varianta byla vybrána studie C – prefabrikované předem předpjaté nosníky se spřaženou deskou. Most o jenom poli. Byla zohledněna časově závislá analýza.
Continuous box girder bridge
Hajnoš, Mário ; Páleník, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
The topic of this thesis is detailed design of supporting structure of continous box girder bridge across a deep valley called Lazný creek. The bridge have to pass the second class road with category S 9,5. The design is processed by two options. The chosen option is designed as a girder with five spans 44,8 m + 55 m + 55 m + 55 m +44,8 m. Total length of bridge is 268,57 m, the main girder is gradually cast into the formwork suspended on a special ceiling scaffolding. The axis of the bridge is in a plan straight with the constant transversal slope 2,5 %. The thesis contains six models in software SCIA ENGINEER. Part of the work is situated on time depended analysis with construction phases. Assesment of ultimate limit states and serviceability limit states were done by hand according to the valid standards and regulations. Structural analysis, drawing documentation and vizualization are parts of this work.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Most přes silnici I/44
Topinková, Petra ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostní konstrukce, které převede silnici III/443 přes silnici I/44. Jsou vypracované studie pro 3 varianty a nejvhodnější dále podrobněji zpracována. Jedná se o most o 3 polích s celkovým rozpětím 77,50 m. Návrh a posouzení konstrukce je provedeno ručně. Statická analýza je provedena v programu Scia Engineer. Konstrukce je posouzena dle platných evropských norem ČSN EN 1992-1-1. Součástí práce je přehledná výkresová dokumentace, stavební postup a vizualizace.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.