Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavěšený most přes řeku Moravu
Damek, Martin ; Páleník, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mostu pro pěší a cyklistickou dopravu přes řeku Moravu ve městě Olomouc. V rámci diplomové práce byly navrženy 3 varianty konstrukcí. Zavěšená konstrukce s páteřním nosníkem z předpjatého betonu byla vybrána jako nejvhodnější a dále rozpracována. Byl proveden statický výpočet předpjaté mostovky a železobetonového pylonu a byly stanoveny vlastní frekvence a tvary konstrukce. Vnitřní síly byly stanoveny pomocí programu SCIA Engineer se zavedením nelinearit do výpočtu. Výpočet byl proveden podle platných předpisů a norem.
Cyklolávka přes řeku Nitru
Teplanová, Alžbeta ; Páleník, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je návrh variant konštrukcie lávky pre peších a cyklistov ponad rieku Nitra. Boli vytvorené dva varianty. Po porovnaní bol vybratý variant zavesenej lávky, ktorý bol vymodelovaný pomocou programu Midas Civil a následne staticky posúdený. Lávka pozostáva z monolitickej mostovky z predpätého betónu. Pylóny sú umiestnené na jednej strane brehu.
Continuous box girder bridge
Hajnoš, Mário ; Páleník, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
The topic of this thesis is detailed design of supporting structure of continous box girder bridge across a deep valley called Lazný creek. The bridge have to pass the second class road with category S 9,5. The design is processed by two options. The chosen option is designed as a girder with five spans 44,8 m + 55 m + 55 m + 55 m +44,8 m. Total length of bridge is 268,57 m, the main girder is gradually cast into the formwork suspended on a special ceiling scaffolding. The axis of the bridge is in a plan straight with the constant transversal slope 2,5 %. The thesis contains six models in software SCIA ENGINEER. Part of the work is situated on time depended analysis with construction phases. Assesment of ultimate limit states and serviceability limit states were done by hand according to the valid standards and regulations. Structural analysis, drawing documentation and vizualization are parts of this work.
Stanovení rozdílu cen garáží u RD v Olomouci
Páleník, Petr ; Superatová, Alena (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení rozdílů v jednotlivých způsobech oceňování v dané lokalitě (statutární město Olomouc). V této lokalitě bylo pro účely diplomové práce vybráno 15 garáží. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a teoretické seznámení s jednotlivými druhy ocenění. Způsoby ocenění byly dle zadání práce zvoleny: nákladový, porovnávací dle vyhlášky a porovnávací dle databáze. V další části jsou pak charakterizovány jednotlivé vybrané garáže a je provedeno jejich ocenění. Na základě získaných dat jsou pak v závěru práce vyhodnoceny odlišnosti a jejich příčiny mezi danými způsoby ocenění.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Continuous box girder bridge
Hajnoš, Mário ; Páleník, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
The topic of this thesis is detailed design of supporting structure of continous box girder bridge across a deep valley called Lazný creek. The bridge have to pass the second class road with category S 9,5. The design is processed by two options. The chosen option is designed as a girder with five spans 44,8 m + 55 m + 55 m + 55 m +44,8 m. Total length of bridge is 268,57 m, the main girder is gradually cast into the formwork suspended on a special ceiling scaffolding. The axis of the bridge is in a plan straight with the constant transversal slope 2,5 %. The thesis contains six models in software SCIA ENGINEER. Part of the work is situated on time depended analysis with construction phases. Assesment of ultimate limit states and serviceability limit states were done by hand according to the valid standards and regulations. Structural analysis, drawing documentation and vizualization are parts of this work.
Zavěšený most přes řeku Moravu
Damek, Martin ; Páleník, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mostu pro pěší a cyklistickou dopravu přes řeku Moravu ve městě Olomouc. V rámci diplomové práce byly navrženy 3 varianty konstrukcí. Zavěšená konstrukce s páteřním nosníkem z předpjatého betonu byla vybrána jako nejvhodnější a dále rozpracována. Byl proveden statický výpočet předpjaté mostovky a železobetonového pylonu a byly stanoveny vlastní frekvence a tvary konstrukce. Vnitřní síly byly stanoveny pomocí programu SCIA Engineer se zavedením nelinearit do výpočtu. Výpočet byl proveden podle platných předpisů a norem.
Stanovení rozdílu cen garáží u RD v Olomouci
Páleník, Petr ; Superatová, Alena (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení rozdílů v jednotlivých způsobech oceňování v dané lokalitě (statutární město Olomouc). V této lokalitě bylo pro účely diplomové práce vybráno 15 garáží. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a teoretické seznámení s jednotlivými druhy ocenění. Způsoby ocenění byly dle zadání práce zvoleny: nákladový, porovnávací dle vyhlášky a porovnávací dle databáze. V další části jsou pak charakterizovány jednotlivé vybrané garáže a je provedeno jejich ocenění. Na základě získaných dat jsou pak v závěru práce vyhodnoceny odlišnosti a jejich příčiny mezi danými způsoby ocenění.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.