Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Historie počítačových her
Michálek, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zajímavou historií videoher se zaměřením na vývoj a evoluci herních konzolí. Teoretická část nabízí komplexní pohled na pozadí vývoje videoherních konzolí, včetně jejich vzniku, procesů vývoje her, pokroků v oblasti hardwaru a vývoje vstupních zařízení. Tato analýza poskytuje cenné poznatky o technologických a kulturních milnících, které v průběhu let formovaly herní průmysl. Praktická část ukazuje aplikaci získaných znalostí při vývoji dvou her s využitím fiktivního retro počítače TIC-80 a programovacího jazyka Lua. Tyto hry čerpají inspiraci z retro titulů a vzdávají hold nostalgickým zážitkům, které uchvátily hráče napříč generacemi. Využití platformy TIC-80 s sebou neslo jistá omezení, která mají za cíl, aby bylo zpracování věrné starším titulům a zároveň byla zajištěna kompatibilita s moderním hardwarem.
Modern Blockstacker Game
Dančo, Marek ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis deals with the creation of a programmable puzzle game. The game works on the principle of randomly generated falling pieces and clearing of full lines, as inspired by Tetris. Notable additions to the game are a large amount of settings, which can alter the controls, appearance, sound or even the rules of the game. Parts of the game are programmable thanks to the Lua interface that is built into the game with the NLua library. The game has been developed using the Unity game engine.
Quality testing of existing computer fonts
Hryshkavets, Darya
Tahle bakalářská práce se zabývá nástroji pro testování kvality fontů v prostředí Context. V první části jsou stručně popsány některé existující moduly dostupné v Contextu a jsou vybrány ty, které jsou vhodné na testování kvality fontu. V další části jsou tyto moduly podrobně zkoumané a důležité příkazy jsou zdokumentované. Byl také vytvořen modul, který obsahuje některé z těchto příkazů s vylepšením, a také nové. V poslední části byl vytvořen manuál, který popisuje funkcionalitu nově vytvořeného modulu s jeho příkazy.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Hra Spider
Ziegler, Martin ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.
Návrh inteligentnej senzorickej siete administratívnej budovy
Földvári, Adam
Diplomová práce je zaměřena na návrh inteligentní senzorické sítě, v prostředí administrativní budovy. První část práce seznamuje čtenáře s existujícími a v práci použitými technologiemi, následující část popisuje návrh, konstrukci a implementaci modulů a ovládací aplikace. Výsledkem práce je fungující senzorická síť kterou lze spravovat prostřednictvím centrální aplikace, která sbírá data z koncových modulů. Celkové řešení bude otestováno v rámci projektu SmartPEF.
Implementace modulu pro notosazbu v ConTeXtu s využitím jazyků Lua a MetaPost
Šebela, Martin
Tato práce se zabývá tvorbou modulu umožňující notosazbu v systému ConTeXt. Modul zpracovává vstupní soubor ve formátu MusicXML. V první části jsou krátce popsány existující programy pro notosazbu a úvod do notosazby. V další části je popsáno rozhraní pro použití modulu. Dále je popsána tvorba modulu a způsob vykreslování jednotlivých notových prvků.
Návrh a realizace monitoru sériové komunikace
Šnajder, Jan ; Králík, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh a realizace sériového monitoru pro UART rozhraní. Práce popisuje vytvoření hardwarového zařízení starajícího se o sběr dat z analyzovaných komunikací a jejich distribuci prostřednictvím USB sběrnice. Dále se text věnuje propojení sériového monitoru se softwarem Wireshark pomocí rozhraní extcap. Pro zobrazení dat v čitelné podobě je vytvořen dekódovací skript, který je následně testován na vybraném protokolu. Poslední část práce se věnuje vyhodnocení propustnosti hardwarového zařízení v závislosti na zaplněnosti datové linky.
Inteligentní větrání s dálkovým ovládáním a dohledem
Benda, Tomáš ; Ježek, Michal (oponent) ; Staněk, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a fyzickou realizací systému pro inteligentní pasivní větrání. Mechanický ovladač ventilace je navržen pomocí 3D modelovacího softwaru. Výsledný model je zhotoven pomocí technologie 3D tisku. Řídící jednotka provádí odvětrávání místnosti podle navrženého algoritmu. Tento algoritmus reaguje na aktuální hodnoty teplot a relativních vlhkostí naměřených pomocí vnitřní a venkovní senzorové jednotky. Vzdálené ovládání a monitoring zajišťuje vytvořená aplikace pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Aplikace umožňuje uživateli nastavit parametry pro řízení větrání a zároveň informuje o aktuálních hodnotách teploty a relativní vlhkosti.
Univerzální programovatelná senzorická platforma
Gál, David ; Nevoral, Jan (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou zařízení určeného pro sběr senzorických dat ve výrobním pro- středí. Zařízení je schopné sbírat data z různých typů senzorů, ale také řídit exerní systémy prostřednictvím vstupně výstupních portů. Sběr dat a řízení jsou ovládány skriptovacím jazykem Lua. Skripty jsou vytvářeny vzdáleně v uživatelsky přívětivém vizuálním programovacím prostředí Blockly. Jednotka je založana na WiFi modulu ESP-WROOM-02.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.