Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Gruberová, Anna ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak o nich získávají informace. To je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnily děti základní školy. V závěru jsou shrnuty podstatné informace a získané výsledky.
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.
Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Georgievová, Jitka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem BlueBiz. Praktická část představuje letecké společnosti Air France-KLM a obsahuje analýzu smluvních podmínek BlueBiz, konkurenční analýzu, analýzu komunikací programu a analýzu povědomí o programu BlueBiz. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je podkladem pro návrhy na zlepšení programu.
Věrnostní programy se zaměřením na OK Plus
Fléglová, Helena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nástrojů podpory prodeje, a tím jsou věrnostní programy. Jako jediné dokážou vytvořit velmi silnou vazbu mezi společností a zákazníkem a redukují tak míru jejich ztráty na minimum. Prostředkem k dosažení stanovených cílů je rozsáhlý systém benefitů, kterých mohou členové využívat. Vše je vysvětleno na programu OK Plus Českých aerolinií, který se po dlouholetém vývoji stal synonymem úspěšného věrnostního programu.
Budování věrnostního systému firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.
Efektivnost věrnostního programu na příkladu vybraného předního výrobce střešních oken.
Vlková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza věrnostního programu společnosti Roto stavební elementy s.r.o. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá marketingovými a komerčními komunikacemi, popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací. Druhá kapitola se detailně zaměřuje na sales promotion jako formu komerční komunikace. Nejvíce pozornosti je přitom věnováno věrnostním programům. Třetí kapitola seznamuje čtenáře se společností Roto, s portfoliem jejích výrobků a věrnostním programem. Kapitola dále obsahuje vyhodnocení efektivnosti tohoto programu na základě čtyř hlavních ukazatelů a několik návrhů na vylepšení. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Building Loyalty in Consumer Markets
Selivanova, Olga ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Tjokorda, Patrik (oponent)
In the first chapter this thesis summarizes all different viewpoints of marketers and other experts in business concerning customer loyalty definition. The second chapter discusses a role customer loyalty plays in business of companies. By selecting appropriate definition of customer loyalty, the purpose of this thesis would be to describe all benefits associated with customer loyalty and suggest solution for their expression in economic terms. These topics are discussed in Chapter 3 and 4. In addition in Chapter 5 and Chapter 6 management of customer loyalty and its determinants will be introduced. By selecting those determinants, which are hidden behind customer motivations to purchase company's products or services, and by managing them, company is able to build customer loyalty and enjoy all associated benefits in a form of increased profitability of its business. Finally in the last chapter loyalty programs and their management are discussed, because they are often used as tools to encourage customer loyalty. All these findings are demonstrated in a case study of Palac Flora, a shopping mall in Prague, which introduced its loyalty program a couple of years ago. The final part of this thesis is devoted to conclusion and bibliography.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.