Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Analýza závěrečných hodnocení v českých videoherních médiích
Svoboda, Filip ; Houška, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Je zvykem, že videoherní recenze obsahuje vedle textového zhodnocení produktu (hry) také číselné vyjádření míry doporučení. Jak (na jaké škále a jak se škálou nakládat) a zda číselně nebo jinak hodnotit je v kontextu videoherní žurnalistiky předmětem rozsáhlé diskuze. Práce si klade za cíl odpovědět na otázku jak vnímají videoherní recenzenti problematické aspekty závěrečného hodnocení prostřednictvím rozhovorů s českými herními recenzenty. Zjištění vzájemně porovnává a uvádí do kontextu. Dochází také ke zmapování proměny hodnoticích systémů v čase.
Návrh programu letního tábor pro děti a mládež
Škvrna, František
Bakalářská práce se zabývá pedagogikou volného času, a to zejména přípravou, realizací a návrhem programu pro letní dětský tábor. První část práce popisuje obecně pedagogiku volného času, její specifika, druhy a historii. Bakalářská práce obsahuje teoretické znalosti pro realizaci dětského tábora, podmínky pro jeho uskutečnění a popis jednotlivých funkcí na táboře. Součástí druhé části práce je vypracovaný program na dvoutýdenní tábor a také podrobný popis táborového dne, včetně pravidel her, evaluace her ze strany táborníků a doporučení pro lepší průběh hry. V práci je také zmíněno ubytování na letním dětském táboře, systém zdravotní péče, technické a stravovací zajištění.
Míčové hry pro děti mladšího školního věku s nadváhou
Saglová, Tereza ; Suchý, Jiří (vedoucí práce) ; Bunc, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na míčové hry pro děti s nadváhou. Jejím cílem je navrhnout soubor zábavných cvičebních jednotek, které budou sloužit učitelům tělesné výchovy, trenérům a rodičům. Práce vznikla ve spolupráci s národním programem BF24 zaměřený na prevenci obezity u dětí. Teoretická část se zabývá diagnostikou obezity a nadváhy, popisuje způsoby měření, doporučené pohybové aktivity pro děti s nadváhou, období mladšího školního věku, význam hry a zařazení míče do sportovní činnosti. Na základě teoretické části jsou v praktické části vybrány vhodné míčové hry pro děti mladšího školního věku s nadváhou, z nichž jsme vytvořili 15 cvičebních jednotek, které jsou kategorizovány podle zaměření do 4 kategorií - manipulace s míčem, házení a chytání, zasahování cíle a koordinační dovednosti s míčem. Všechny mají jeden společný cíl a tím je motivace k pravidelné sportovní aktivitě pro děti s nadváhou. Míčové hry jsou rozděleny do jednotlivých částí - úvodní, hlavní a závěrečná. Celá cvičební jednotka je rozvržena do 45 minut. Každá cvičební jednotka obsahuje zaměření, doporučené věkové období, počet dětí, místo a potřebné pomůcky k její realizaci. Přípravy byly zpracovány tak, aby je mohli využívat všichni, kteří se touto problematikou zabývají. Přípravy na cvičební jednotky následně...
Vnímání a preference genderu při tvorbě herní postavy z pohledu hráčů MMORPG her
Malaťaková, Eva ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu spojitosti volby genderu avatara v herním prostředí s jeho hráčskou osobností ve virtuálním světě. Práce se soustředí na prostředí online her žánru MMORPG, blíže na herní tituly World of Warcraft a Guild Wars 2. Předmětem zkoumání práce je prožívání genderu z pohledu hráčů těchto her a jakým způsobem zvolený gender ovlivňuje jejich hráčskou osobnost. Použitá výzkumná metoda je kvalitativní analýza za pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Rozhovory jsou vedeny s jedenácti respondenty starších osmnácti let, kteří jsou aktivními hráči MMORPG her. Respondenti vyjadřovali své důvody pro volbu konkrétního genderu a popisovali, jaký vliv měla jejich volba na osobnost vytvořené postavy. Pro vyhodnocení rozhovorů je použita tematická analýza. Cílem práce je najít souvislosti mezi volbou určitého genderu a vytváření hráčské osobnosti ve virtuálním světě. Pro účel této práce je využíván Bartleho test hráčské psychologie.
Vytvoření a ověření zásobníku her v přírodě pro posluchače vysokých škol
KOUBOVÁ, Barbora
Diplomová práce byla zaměřena na vytvoření a ověření zásobníku her v přírodě pro posluchače vysokých škol. V práci byly použity metody obsahové analýzy, pozorování, komparativní a syntézy. Analytická část práce byla sestavena na základě rozboru odborné literatury se zaměřením na význam pohybu, aktivní životní styl a pohyb vysokoškolských studentů, následně byl zpracován obecný význam her včetně rozmanitých způsobů dělení dle různých autorů. Dále byl v analytické části popsán význam a smysl her v přírodě, včetně pestrého dělení jednotlivých her a také vztah vysokoškolských studentů k hrám. V syntetické části byl zpracován zásobník her v přírodě s detailním popisem jednotlivých her, včetně možných modifikací. Ověření proveditelnosti bylo uskutečněno se studenty 1. ročníku oboru Učitelství pro 2. stupeň základních škol se specializací tělesná výchova PF JU v rámci jejich kurzu Turistiky a sportů v přírodě. Druhou ověřovací skupinou byly studentky taktéž 1. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol PF JU, kdy ověření proběhlo za jejich dobrovolné účasti v parku Stromovka. Následně je v syntetické části práce vyhodnocení jednotlivých her vytvořeného zásobníku, při kterém se klasifikovaly pouze dvě hry jako neúspěšné z celkového počtu dvaceti her.
Recepce českých her v domácích a zahraničních médiích
Dovole, David ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Vývoji a tvorbě digitálních her se v současné době mohou věnovat jak talentovaní jednotlivci, tak velká herní studia. Herní průmysl se v posledním desetiletí usadil na trůnu nejvýdělečnějšího odvětví zábavního průmyslu. Jeho roční obrat činí 180 miliard USD, zatímco filmový průmysl generuje ročně 100 miliard USD méně. Dosáhnout se svým projektem úspěchu v celosvětovém měřítku je v tomto velmi kompetitivním prostředí nelehkou výzvou. V Čechách se nicméně uspět, bez ohledu na to, jak malá jsme země, podařilo poměrně velkému množství projektů. Pětice z nich, každý reprezentující jiný herní žánr, tvoří základ výzkumného korpusu této práce, jejíž záměrem je jednak sledovat, zda je geografický původ hry faktorem, kterému zahraniční herní žurnalisté přikládají určitý význam, a ve druhé řadě pak pokusit se najít a vyvodit společné charakteristiky sledovaných her, které je pomohly dovést až k jejich celosvětovému úspěchu, a analyzovat, zdali je v nich možné vysledovat vliv našeho sdíleného socio-kulturního prostředí. Z provedené analýzy vyplývá, že ačkoli český původ sledovaných her nehraje u autorů sebraných textů významnou roli, z charakteristik, kterými jsou jimi hry popisovány, je možné vyvodit podobné přístupy tvůrců k herním žánrům a v nich zažitým principům a mechanismům, na jejichž základě je možné...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.