|
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
|
|
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
|
|
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
|
|
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
|
|
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
|
|
Multimediální přehrávač pro Android
Benedikt, Jan ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením pokročilého multimediálního přehrávače, podporující adaptivní stream, zabezpečení multimediálního obsahu a podporu přehrávání reklam. V první části jsou vysvětleny použité technologie. Následuje část s rozborem dostupných řešení a jejich vzájemné porovnání. Teoretické poznatky jsou následně uplatněny ve vytváření knihovny přehrávače a zkušební aplikaci. Knihovna aplikace vychází z dostupného přehrávače ExoPlayer. Celá aplikace je vytvořena pro operační systém Android pomocí jazyka Java.
|
|
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
|
|
Informační systém plaveckého oddílu
Vencel, Jan ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje informačnímu systému plaveckého oddílu ASK Blansko. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na trojici webových technologií - webserver Apache, databáze MySQL a jazyk PHP. Účelem systému je umožnit zástupcům oddílu administraci těchto databázových dat a v přístupné podobě je nabídnou také běžnému uživateli. Při vývoji systému byl použit PHP rámec Nette a rámec Bootstrap pro uživatelské rozhraní. K vizualizaci dat uživateli bylo užito nástroje Google Charts. Statistiky návštěvnosti byly získány díky službě Google Analytics. Práce se zabývá analýzou, návrhem, implementací a testováním konkrétního informačního systému. Za zmínku stojí také funkcionalita související s exportem vybraných dat a importem dat z ČSPS a FINA.
|
|
Grafické rozhraní pro ovládání inteligentní domácnosti
Matejčík, Martin ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vývojom grafického používateľského rozhrania na platformu Android pre systém inteligentnej domácnosti vyvíjanou na FIT VUT v Brne. V práci je predstavený systém BeeeOn, ďalej vysvetlený princíp vytvárania grafických rozhraní na Android. Praktická časť sa zaoberá návrhom a implementáciou obrazoviek rozšírujúcich už existujúcu aplikáciu. Na konci práce sú vyhodnotené dosiahnuté výsledky pomocou služby Google Analytics.
|
| |