Název: Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři: Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C; E-komerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketingový mix; Off-Page faktory; On-Page faktory; PPC – platba za proklik; SEM; SEO analýza; B2C; E-commerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketing mix; Off-Page faktors; On-Page faktors; PPC – pay per click; SEM; SEO analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34180

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-582133


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet