Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
Multimediální přehrávač pro Android
Benedikt, Jan ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením pokročilého multimediálního přehrávače, podporující adaptivní stream, zabezpečení multimediálního obsahu a podporu přehrávání reklam. V první části jsou vysvětleny použité technologie. Následuje část s rozborem dostupných řešení a jejich vzájemné porovnání. Teoretické poznatky jsou následně uplatněny ve vytváření knihovny přehrávače a zkušební aplikaci. Knihovna aplikace vychází z dostupného přehrávače ExoPlayer. Celá aplikace je vytvořena pro operační systém Android pomocí jazyka Java.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Informační systém plaveckého oddílu
Vencel, Jan ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje informačnímu systému plaveckého oddílu ASK Blansko. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na trojici webových technologií - webserver Apache, databáze MySQL a jazyk PHP. Účelem systému je umožnit zástupcům oddílu administraci těchto databázových dat a v přístupné podobě je nabídnou také běžnému uživateli. Při vývoji systému byl použit PHP rámec Nette a rámec Bootstrap pro uživatelské rozhraní. K vizualizaci dat uživateli bylo užito nástroje Google Charts. Statistiky návštěvnosti byly získány díky službě Google Analytics. Práce se zabývá analýzou, návrhem, implementací a testováním konkrétního informačního systému. Za zmínku stojí také funkcionalita související s exportem vybraných dat a importem dat z ČSPS a FINA.
Grafické rozhraní pro ovládání inteligentní domácnosti
Matejčík, Martin ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vývojom grafického používateľského rozhrania na platformu Android pre systém inteligentnej domácnosti vyvíjanou na FIT VUT v Brne. V práci je predstavený systém BeeeOn, ďalej vysvetlený princíp vytvárania grafických rozhraní na Android. Praktická časť sa zaoberá návrhom a implementáciou obrazoviek rozšírujúcich už existujúcu aplikáciu. Na konci práce sú vyhodnotené dosiahnuté výsledky pomocou služby Google Analytics.
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.