Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení finanční situace mezinárodně působícího podniku a návrhy na zlepšení v problémových oblastech
Urbánková, Barbora ; Klusáková, Alice (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na zhodnocení strategické pozice a finanční situace mezinárodně působící společnosti Selltime s.r.o. ve sledovaném období let 2016 – 2020. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska, pojmy a metody. Následující analytická část se zabývá posouzením vnějšího, oborového a vnitřního prostředí sledovaného podniku a dále zhodnocením jeho finančního zdraví. Poslední část této diplomové práce se zabývá návrhem plánu expanze na zahraniční trh.
Expansion to the Slovak Market: A Focus on Community Rental Housing Project
Hakl, David ; Širáňová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The subject of the master's thesis is the proposal of an expansion strategy for a selected company into the Slovak market. The chosen company is engaged in the production, sale, and rental of houses made from recycled shipping containers. The thesis is divided into four parts. The introductory section outlines the issues, establishes both primary and secondary objectives, describes the methods used. The theoretical part defines the concepts of the addressed issues. This is followed by the analytical section, which includes an analysis of the current state of the company and selected project for the expansion. The final part contains the author's own proposed solutions.
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Navrátilová, Pavla ; Bayerová, Vladimíra (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem strategie společnosti Fermat CZ, s. r. o. pro vstup na kanadský trh. Společnost je strojírenskou společností, profesionálním výrobcem horizontálních vyvrtávaček a frézovacích strojů. Jedná se o zavedenou stabilní firmu, která působí na českém trhu a na trzích evropských, severoamerických a asijských. Teoretická část práce využívá nejnovějších dostupné informace věnované strategické analýze a podmínkám vstupu na zahraniční trhy. Praktická část práce představuje společnost Fermat CZ, s. r. o. na základě výsledků strategické a finanční analýzy. Návrhová část diplomové práce je věnovaná strategii vstupu společnosti na kanadský trh.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Plán expanze start-upu na francouzský trh
Buršík, Dominik ; Bláha, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématy této diplomové práce jsou automatizace a dynamická cenotvorba. Jejím cílem je návrh konkrétního plánu pro expanzi vybrané společnosti na francouzský trh. Jako podklad pro vytvoření účinného marketingového plánu je analyzováno celkové prostředí společnosti a e-commerce trhu ve Francii.
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Rubínová, Tereza ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením problematiky, cíli práce a metodami zpracování. Druhá kapitola definuje teoretická východiska řešené problematiky. V třetí kapitole je provedena analýza současného stavu společnosti. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní návrhy vstupu na slovenský trh.
Návrh expanze kojenecké stravy na vietnamský trh
Tranová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je předložení manuálu postupu pro českou firmu s produkty dětské stravy při vstupu na vietnamský trh. Vybraná společnost pro předložení manuálu se zabývá výrobou a distribucí dětské stravy pro kojence a malé děti. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých má diplomová práce dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně ekonomického zhodnocení.
Expanze služby "Ideální nájemce" na nové lokální trhy
Hudáková, Markéta ; Brycha, Tomáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje opaření pro rozšíření poskytování služby „Ideální nájemce“ na nový lokální trh, konkrétně do Prahy. Teoretická část práce zahrnuje klíčová východiska a teoretické poznatky, ze kterých následně vychází jak analytická, tak i návrhová část. Jedná se o definování podnikatelského plánu a jeho částí, jež by měl obsahovat, a doporučeného postupu, jak jej sestavit. Dále tato kapitola charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, kterými jsou PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový mix a SWOT analýza. Analytická část mapuje současné prostředí a situaci firmy a je zaměřena na průzkum budoucího trhu, na který bude v rámci expanze směřovat. Analytická část slouží jako hlavní podklad pro vypracování návrhové části, kde jsou formulovány konkrétní návrhy a doporučení. Tento návrh poskytuje společnosti podklady k tomu, aby bylo dosaženo zamýšleného cíle, kterým je expanze na nový trh do Prahy.
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.
Studium objemových změn polymercementových malt
Vrablová, Simona ; Sedlmajer, Martin (oponent) ; Žižková, Nikol (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na sledování objemových změn polymercementových malt. Za použití tuzemské a zahraniční literatury jsou zpracovány rešerše, které popisují cementové malty obecně se zaměřením na probíhající chemické a fyzikální procesy. Dále se práce zabývá popisem polymercementových malt a vysvětlením mechanismu tvorby polymercementové matrice. Následně jsou uvedeny objemové změny a metody, kterými lze sledovat projevy těchto změn. Experimentem je provedeno sledování objemových změn u polymercementových malt pomocí dvou vybraných metod. Je sledována i objemová změna u sádrové hmoty, která slouží pro porovnání s cementovým kompozitem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.