Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Prezentace jednorázových elektronických cigaret na vybraných českých e-shopech
Táborská, Veronika ; Kulhánek, Adam (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Východiska: S nárůstem užívání elektronických cigaret narůstá v České republice také nabídka nových produktů a prodejních kanálů s různými marketingovými strategiemi k zaujmutí zákazníků. Silně zastoupeným prodejním kanálem jednorázových e-cigaret jsou e-shopy. Používají různé marketingové strategie k zaujmutí zákazníků. Prodej na internetu není v ČR v oblasti tabáku a nikotinu dostatečně regulovaný. Prodejci tak mohou cílit také na nezletilé a nekuřáky. Cíl studie: Cílem práce je zmapovat a popsat formy reklamy a nabídky jednorázových elektronických cigaret v prostředí vybraných českých e-shopů. Metody: S pomocí kriteriálního výběru byly metodou desk search (vyhledávání v internetovém prohlížeči) identifikovány české e-shopy prodávající jednorázové e-cigarety. Na těchto e- shopech byla provedena analýza, přičemž byly zkoumány vizuální a textové prvky použité marketingové komunikace (např. obrázky, bannery, texty atd.), marketingová tvrzení propagující benefity e-cigaret, využití prostředků podpory prodeje a také, zda tyto e-shopy technikami propagace a reklamy necílí na vulnerabilní skupiny (děti, dospívající a nekuřáci). Na základě stanovených kritérií bylo identifikováno 13 tuzemských e-shopů, na kterých byly mapovány a analyzovány předem stanovené prvky reklamy a propagace. Data byla...
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh elektronického obchodu pro malého podnikatele
Kopecký, Ondřej ; Kindlová, Dita (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vytvoření nízkonákladového e-commerce řešení pro malého podnikatele. Práce zahrnuje, kromě teoretických východisek, analýzu požadavků podnikatele a z nich vycházející výběr vhodné e-commerce platformy prostřednictvím vícekriteriálního rozhodovacího modelu. Součástí práce je také část s návrhy vlastního řešení, kde je uveden podrobný postup tvorby e-shopu na platformě Shoptet.
Process Optimization in the Company
Sojka, Jozef ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis addresses the implementation of an e-shop platform for locksmith company XYZ with the aim of optimizing its processes and enhancing its market competitiveness. The current processes are analyzed, technical and functional aspects of the e-shop platform are proposed, and the financial viability of the project is assessed, including the return on investment. The work highlights how the digitalization of processes through an e-shop platform can improve efficiency, customer experience, and overall economic performance.
Proposal of Communication Mix for a Selected Business
Bečková, Veronika ; Sikorová, Ing, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This thesis focuses on the issue of communication mix in the company Lumenawen, which specializes in handmade jewelry. It identifies weaknesses in the current way of communicating with the target customer base, primarily through the Instagram platform and e-shop. Based on theoretical knowledge and analysis, it proposes specific measures to improve the communication mix using communication tools. The aim of the thesis is to increase brand awareness and propose measures that will enable Lumenawen to achieve this goal.
Využití projektového řízení při zavádění nového e-shopu
Havelková, Radka ; Koc, Dušan (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá plánováním projektu týkajícího se zavedení nového e-shopu pro Vysoké učení technické v Brně. Teoretická část přibližuje základní pojmy, analýzy a nástroje projektového řízení, které jsou v práci využity. Analytická část zhodnocuje současný stav a ověřuje příležitosti pro projekt. Závěrečná část je návrhová a zabývá se konkrétním plánem pro úspěšné dokončení projektu.
Uživatelské testování webových stránek
TRNKOVÁ, Tereza
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou UX designu webových stránek e-shopů s hlavním zaměřením na User Experience a Usability Testing. Hlavním cílem práce je dokázat podstatnost UX, tedy uživatelsky přívětivého designu webu, v konkurenčním prostředí e-commerce. To je dokázáno analýzou jednotlivých hlavních funkčních prvků největších českých e-shopů. Následně je na těchto nejlépe ohodnocených online obchodech dokázána jejich použitelnost uživatelským testováním. Náplní této práce je také dotazníkový sběr dat od testovaných uživatelů, ve kterém je zhodnocena podstatnost jednotlivých funkčních prvků e-shopu. Závěrem je vyhodnocena podstatnost vytvoření uživatelsky přívětivého prostředí (UX) jako nástroj v souboji s konkurencí.
Tvorba elektronického obchodu pro podnikatele
Prchal, Tomáš ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá představením a srovnáním různých platforem pro tvorbu elektronického obchodu pro podnikatele. Cílem práce je poskytnout přehled o výhodách a nevýhodách jednotlivých platforem, a také porovnat jejich funkce a možnosti. Práce bude také obsahovat praktickou část, ve které budou srovnány konkrétní platformy pro vytvoření elektronického obchodu na míru a budou popsány kroky potřebné k vytvoření e-shopu na platformě, která nejlépe odpovídá požadavkům podnikatele. Výsledkem práce je podrobný průvodce pro výběr vhodného e-shopového řešení s přihlédnutím k aktuální situaci a potřebám podnikatele.
Tvorba www stránek dle standardů
Báňa, Tomáš ; Dostalík, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby webových stránek dle standardů. Součástí práce je stručná historie problematiky tvorby webu, návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s tvorbou moderního a úspěšného webu. Výstupe práce je kompletní funkční web.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.