Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,001 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Volba formy podnikání z pohledu daně z příjmu
Hlaváčová, Kateřina ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickým vymezením možných variant podnikání, zdaněním příjmů právnických a fyzických osob a volbou vhodné právní formy podnikání z pohledu daně z příjmů, ale i v kontextu celkové daňové zátěže u analyzovaného podnikatelského subjektu v praktické části. Výpočty daňových povinností se týkají právnických osob podnikajících v rámci společnosti s ručením omezeným, komanditní společnosti, veřejné obchodní společnosti a fyzických osob podnikajících jako OSVČ. Na závěr je odůvodněno finální doporučení optimální varianty.
Podnikatelský záměr
Cichá, Anna ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování reálného podnikatelského plánu, zabývajícího se založením kavárny. Práce je rozdělena do tří základních částí, a to na část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část poskytuje teoretické podklady pro zbylé dvě části. V rámci části analytické jsou provedeny analýzy současné situace na trhu. V poslední praktické části jsou provedeny vlastní návrhy řešení a v závěru práce je shrnutí dosažených výsledků.
Rozvoj malého rodinného podniku
Perničková, Lucie ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného podniku s názvem Vinařství Bukovský, které se nachází v obci Přítluky v Jihomoravském kraji. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke zkoumanému tématu a podrobný popis vybraných analytických metod. V analytické části je za pomocí těchto analýz zhodnocen současný stav podniku a odhaleny jeho nedostatky. V návrhové části jsou podrobně rozepsány jednotlivé návrhy rozvoje vinařství.
Automobily v podnikání a související daňové aspekty
Rychtářová, Natálie ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Kalová, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza daňových aspektů spojených s problematikou automobilu v živnostenském podnikání. V práci je nejdříve zpracovaná teoretická část, která se obecně zaměřuje na to, jak automobil v podnikání ovlivňuje daň z příjmu a daň z přidané hodnoty. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na silniční daň. Následně jsou zjištěné poznatky aplikovány v analytické části na konkrétní příklad podnikatele a návrh na jeho optimální využití automobilů při daňové optimalizaci.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu konkrétní firmy, jejíž majoritním předmětem podnikání je prodej a distribuce ryb a produktů z nich. Práce je členěna do 3 hlavních částí. Úvodní teoretická část objasňuje základní pojmy a nástroje, které marketingová komunikace a podpora prodeje využívá. Ve druhé části je shrnuta aktuální situace firmy, která je vyhodnocována na základě analýz. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy na zlepšení, které by na firmu mohli mít pozitivní vliv v oblasti podpory prodeje a reklamy.
Tvorba podnikatelského plánu
ČAMRA, Jan
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu. Plán se týká založení podniku s osvětlením v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů a problémů souvisejících s přípravou plánu a jeho uskutečněním. Je definována struktura a principy sestavení podnikatelského plánu. Praktická část představuje kompletní podnikatelský plán, připravený jako podklad pro reálné založení podniku. Plán obsahuje analýzy trhu, zabývající se vnitřním a vnějším prostředí firmy. Pro získání informací jsou využity internetové zdroje, rozhovory se zákazníky a dlouholetá znalost oboru. Analyzují se potřeby zákazníků, konkurenční síla a možnosti vstupů na trh. Práce obsahuje produkty a služby, které budou nabízeny, marketingovou strategii a realizační projektový plán. Obsažen je také finanční plán - aktiva, pasiva, náklady, výnosy a finanční ukazatele. V závěru práce se hodnotí konkurenční výhody, pravděpodobný úspěch a dlouhodobá udržitelnost projektu.
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
Podnikatelský plán na založení kavárny
Vašíčková, Pavlína ; Krška, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení kavárny. Jejím posláním je na základě marketingového výzkumu a analýzy trhu navrhnout malý podnik, který by zaplnil mezeru na trhu v konkrétní lokalitě a představoval by jak efektivní investici pro investora, tak přínos pro obyvatele ze spádové oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,001 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.