Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní analýza bipedální a kvadrupedální lokomoce
Kvítková, Zuzana ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Kračmar, Bronislav (oponent)
Název Komparativní analýza bipedální a kvadrupedální lokomoce Cíle práce Porovnání krokového cyklu zvolených zástupcu bipedu a kvadrupedu a soucasné porovnání aktivity svalu m. latissimus dorsi a m. glutaeus medius behem ruzných druhu lokomoce. Metoda Povrchové elektromyografické merení v kombinaci s plo nou kinematografickou analýzou pomocí synchronizovaného videozáznamu. Výsledky Prokázal se opo dený timing cinnosti horních koncetin pri chuzi bipeda oproti cinnosti hrudních koncetin pri kroku kvadrupeda. Charakter zapojení vybraných svalu u bipeda je v prípade horních koncetin stabilizacní, proto e pracují v otevreném kinematickém retezci. Kvadruped se pohybuje v uzavreném kinematickém retezci a vybrané svaly jeho koncetin mají lokomocní funkci stejne jako vybrané svaly dolních koncetin bipeda. Klícová slova bipedie, kvadrupedie, elektromyografie, m.latissimus dorsi, m.glutaeus medius
Propagace České republiky na čínské sociální síti WeChat
Geršlová, Barbora ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Havlíčková, Blanka (oponent)
Bakalářská práce přináší návrh marketingové strategie propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu cílené na čínskou generaci Y na čínské sociální síti WeChat. Analyzuje prostředí západních i čínských sociálních sítích se zaměřením na destinační marketing a vzájemně tyto sítě komparuje. Dále poskytuje informace o specifikách čínského segmentu, jak z pohledu čínských turistů, tak čínských uživatelů internetu, a navrhuje, jak tato specifika využít ve prospěch marketingové kampaně.
Návrh projektu gastronomického zařízení
Hrabalová, Dominika ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na základě vlastní analýzy stravovacích zařízení v Mnichově Hradišti a výsledků dotazníkového šetření odhalit potenciální mezeru v tržní nabídce a navrhnout nový podnik, který by tuto mezeru zaplnil. Práce se nejprve zabývá teoretickými východisky týkajícími se stravovacích služeb a sestavování podnikatelského plánu, po kterých následuje představení zkoumané lokality. Praktická část práce dále přináší výsledky vlastní analýzy nabídky stravovacích zařízení formou komparačních tabulek, interpretaci výsledků dotazníkového šetření ohledně poptávky po stravovacích zařízení v Mnichově Hradišti a spokojenosti rezidentů se současnou nabídkou. V poslední části práce je navržen nový podnik z hlediska hlavní cílové skupiny, kategorie, velikosti, umístění, produktových skupin a marketingového plánu odbytu.
Ubytovací zařízení zaměřená na specifickou klientelu (rodiny s dětmi, cyklisty)
Kroulíková, Lucie ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika ubytovacích zařízení zaměřených na specifickou klientelu (rodiny s dětmi, cyklisty) a jejich analýza. Teoretická část práce se zabývá problematikou ubytovacích zařízení a služeb, charakteristikou hlavních segmentů účastníků cestovního ruchu, specifickými požadavky rodin s dětmi a cyklistů na ubytovací zařízení a příklady dobré praxe ubytovacích zařízení orientovaných na rodiny s dětmi a cyklisty ve vybraných zemích Evropské Unie. Praktická část představuje analýzu certifikovaných ubytovacích zařízení zaměřených na rodiny s dětmi a cyklisty na českém trhu. V závěrečné kapitole práce jsou uvedena doporučení autorky na zlepšení kvality služeb ubytovacích zařízení pro jejich budoucí rozvoj a návrhy na lepší propagaci ubytovacích zařízení.
Slovácké zvyky a tradice a jejich postavení v cestovním ruchu
Skokaničová, Šárka ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na národopisnou oblast ČR - Slovácko. Cílem práce je zjistit, jaký význam má folklór a dodržování tradic pro cestovní ruch, a jaké mají občané ČR povědomí o Slovácku a jeho zvycích. Teoretická část se zabývá základními pojmy cestovního ruchu, charakteristikou cestovního ruchu České republiky a kulturním dědictvím. Následující analytická část charakterizuje zkoumanou oblast a analyzuje atraktivity vhodné pro cestovní ruch. Jádrem práce je vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření a návrhy do budoucna.
Podnikatelský plán založení cestovní kanceláře
Žďárská, Ilona ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře. Součástí je ipodrobná analýza podmínek při jakých lze cestovní kancelář v České republice založit. Hlavním segmentem cestovní kanceláře by měla být stále se rozšiřující populace nad 55 let, protože tento segment má do budoucna velký potenciál. Práce se zaměří i na práci s marketingovými nástroji a jejich kvalitním využitím. Tato práce pak bude sloužit také jako prostředek ke zhodnocení, zda má tento podnikatelský záměr šanci na reálné fungování, či nikoliv.
Tourism development in the region of Central and Eastern Europe
Vlaháčová, Lucia ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje mezinárodního cestovního ruchu v subregionu Střední a východní Evropa, a to od roku 1990 až do současnosti a následné odhadnutí jeho budoucích trendů. Tyto cíle jsou dosaženy sledováním hlavních ukazatelů mezinárodního turismu a analýzou vybraných selektivních podmínek rozvoje tohoto odvětví. Posouzením sekundárních dat a analýzou závislosti vybraných ukazatelů práce hodnotí míru naplnění hypotézy, kterou si stanovila. Zaměřuje se tak na objektivní část selektivních předpokladů rozvoje cestovního ruchu. V závěru je dokázána silná závislost mezi zkoumanými proměnnými a jsou uvedeny faktory, kterým práce přisuzuje největší vliv na budoucí rozvoj turismu v subregionu.
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Krejčová, Karolína ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle a strategie. Pro potřeby práce je zde využito metod analýzy, dotazníkového šetření a pozorování. Stěžejní část práce tvoří analýza návštěvníka a současné nabídky, která je založena na zmíněném dotazníkovém šetření. Na základě získaných dat je vytvořen marketingový mix, z něhož vychází akční plán a rozpočet. Ke změření efektivity zvolené strategie a cílů slouží vymezené metody kontroly a hodnocení v poslední kapitole. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky získané za první čtvrtletí 2017.
Založení cestovní kanceláře - projekt
Dvořáková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Projekt na téma založení cestovní kanceláře poskytuje ucelený pohled na proces vzniku a činnosti cestovní kanceláře jako společnosti s ručením omezeným. Teoretická část poskytuje informativní základ fungování cestovní kanceláře jako účastníka trhu cestovního ruchu, ale také východiska pro následnou praktickou část. Samotný projekt založení zážitkové cestovní kanceláře pak vznikl jako reakce na absenci podobného konceptu na trhu a jeho hlavní osnovou je realisticky zpracovaný podnikatelský plán, jehož nedílnou součástí je i finanční analýza podniku. Ta podává přehled o skutečném potenciálu tohoto projektu.
Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového plánu existujícího podniku Pražská kavárna a doporučuje marketingovou strategii pro další období. Hlavním cílem je na základě získaných teoretických poznatků a informací z analýzy současného marketingu navrhnout nový marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018. Dílčími cíli je provést situační analýzu kavárny (makro, mikro a vnitřního prostředí), charakterizovat její marketingový mix, určit body pro zlepšení a rozpracovat z nich vyplývající nové cíle a strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol na teoretickou a praktickou část. První část práce se věnuje teorii strategického plánování a specifikám marketingu v pohostinství včetně aktuálních trendů ve stravovacích službách. V druhé části jsou teoretické postupy aplikovány při zhodnocení současné marketingové strategie podniku a navrhování nového marketingového plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.