Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální média z pohledu korporace
Pluháček, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá pohledem korporace na sociální média. Seznamuje s vývojem webu a konceptu webu 2.0, na který sociální média přímo navazují. Definuje sociální média a charakterizuje jejich významné zástupce. Zároveň práce vymezuje účelové pojetí korporace jako institut, který využívá sociální média ke generování zisku. Toto využití je rozděleno do pěti rozměrů: budování značky, péče o zákazníka, obchod, lidské zdroje a společenská odpovědnost. Teoretické poznatky jsou pak aplikovány na kombinovaný výzkum zaměřený na konkrétní korporaci -- Vodafone Czech Republic. Ta je analyzována z pohledu pěti klíčových rozměrů korporace v sociálních médiích, ale předmětem analýz jsou i dílčí aktivity společnosti na sociálních médiích -- analýza sentimentu online diskusí, analýza angažovanosti na Facebooku a rozbor key influencers na Twitteru.
Význam a vznik loga
Markvart, Jiří ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak logům v komerčním segmentu, tak logům obcí a státních institucí, kde došlo za poslední roky v oblasti vizuální prezentace ke značnému posunu. Praktická část se věnuje samotnému vzniku loga a popisuje metodologii od zadání klienta až po případné vydání grafického manuálu. Jsou popsány všechny významné kroky při tvorbě loga a diskutovány různé možnosti a odchylky, které mohou v průběhu tohoto procesu nastat. Přínosem této práce je vytvoření srozumitelného přehledu o významu loga coby hlavního prvku vizuální identity v jeho návaznosti na prezentaci společnosti nebo organizace s navazujícím průvodcem celým procesem vzniku loga. Obě části dohromady by měly čtenáři poskytnout dostatečný základ pro pochopení této problematiky.
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.
Internetový marketing - teorie a praxe
Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.
Zabezpečení PDF
Řezníček, Jan ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou zabezpečení souborů formátu PDF. Cílem bakalářské práce je zmapovat dostupné možnosti zabezpečení tohoto formátu, hlouběji analyzovat jejich technickou implementaci, poskytnout návod na jejich aplikaci a následně otestovat jejich spolehlivost. Práce se věnuje bezpečnosti z pohledu publikace dokumentů, tedy obsahu souborů PDF. Nezabývá se bezpečností aplikace, tedy možností napadení souborů PDF škodlivým softwarem. Tento text zorientuje čtenáře v dané problematice a jehozávěrem je zhodnocení typů zabezpečení spolu s praktickým souborem doporučení pro bezpečné publikování dokumentů PDF.
Proměny a vývoj digitálního videa
Černý, Martin ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Závěrečná práce se zabývá proměnou a vývojem digitálního videa z pohledu běžného uživatele. Cílem práce je popsat, jak se amatérské technologie přibližují profesionálnímu zpracování videa. Tohoto cíle bude dosaženo pomocí popisu historického vývoje digitálního média a srovnání amatérských a profesionálních technologií. Součástí práce jsou také hlavní předpoklady pro tento vývoj, kterými jsou nové videokamery, výkonnější počítače, amatérské střihové programy a nové postupy komprese videa. Text nabízí i stručný úvod do problematiky digitálního videa, přehled současných technologií a klade si otázky, jaké jsou důsledky této proměny a co by tyto proměny mohly znamenat do budoucna.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.
Interpretace psané zprávy
Bečev, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Tato práce se zabývá možnými způsoby interpretace zprávy v textové podobě. Práce se zaměřuje na procesy, které se odehrávají v mysli čtenáře během aktu interpretování. Hlavním přínosem práce je vytvoření vlastního původního modelu interpretace, založeného na Shannon-Weaverově modelu komunikace a jeho zasazení do širšího kontextu problematiky interpretace textu. První část práce popisuje rozšířený model komunikace Shannon-Weaver a model interpretace, který mu odpovídá. Také je zde popsán model komunikace, upravený specificky pro použití při interpretaci textové zprávy, tak, aby lépe odpovídal mezilidské komunikaci. Dále jsou zde nastíněny aktuální možnosti praktického využití teorie interpretace a detailně popsán termín informační hodnoty zprávy vzhledem k autorovi, čtenáři a objektivnímu pozorovateli. V druhé části je do upraveného modelu komunikace umístěn samotný proces interpretace. Dále je zde na příkladech přiblížena teorie interpretace Umberta Eca, použitá tak, aby odpovídala zaměření práce. Tato teorie je dále rozšířena o prvky z práce D. R. Hofstadtera, Stuarta Halla a S. Peirceho. Důraz je dán na roli čtenáře při interpretaci. Ve třetí části jsou shrnuty předchozí teorie do přehledného postupu interpretace zprávy čtenářem. Tento postup je také vyjádřen pomocí grafického modelovacího nástroje. Ve čtvrté, závěrečné, části předkládám ukázku -- případovou studii, na níž ilustruji postup interpretace textové zprávy podle mého modelu.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.