Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí311 - 320dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problémy v zobrazování ženských a mužských těl v reklamách s dopady na spotřebitele
Grohová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kaňáková, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá aktuální podobou reklamního vyobrazení ženy a muže se zaměřením na body image, upozorňuje na problémy, které reklama s sebou přináší v dopadech na spotřebitele, a to především ve vnímání sebe sama, ve vnímání ostatních a v požadavcích a nárocích kladených na sebe sama. Teoretická část uvádí legislativu, která se týká reklamní problematiky, přibližuje činnost Rady pro reklamu, shrnuje poznatky psychologie, které souvisí s vnímáním reklamy, vysvětluje ovlivnitelnost člověka reklamou a popisuje psychologické prvky, kterých marketéři pro propagaci využívají. Nastiňuje problematiku gender tématu a způsoby jeho využívání v reklamě. Praktická část se ve své první části zaměřuje na konkrétní ukázky problémových vyobrazování ženy a muže reklamou a ve své druhé části prezentuje analýzu výsledků dotazníku "Body image v reklamě a jeho dopady na spotřebitele".
Nové trendy v marketingové komunikaci
Nguyen, Thuy Linh ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
V současném konkurenčním prostředí je těžké získat zákazníka na svou stranu, neboť jeho potřeby a přání jsou stále náročnější. To jsou podněty vedoucí k efektivnějšímu využití tradičních a nových komunikačních médií k navázání kontaktů se zákazníky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat některé současné trendy v oblasti marketingové komunikace, dále se zamyslet nad tím, na jakých základech jsou postaveny, proč se začaly rozvíjet a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Podrobnější analýza bude věnována mobilnímu marketingu, který je jedním z nových, dynamicky se rozvíjejících marketingových trendů a stále získává na své popularitě.
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.
Facebook a jeho využití v marketingu
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá sociálními sítěmi od jejich vzniku až po současný obrovský boom. Zmiňuje se roli člověka uvnitř sociálních sítích a o nastupujících moderních technologiích. Podrobně se zabývá Facebookem a marketingem v jeho prostředí. Na závěr práce je uvedena případová studie, kde jsou popsány současné marketingové metody na Facebooku. Studie je ilustrována na projektu Playzone.cz, na kterém autor již dva roky pracuje.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.
Personální marketing
Hrádková, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je vytvořit materiál, který shrnuje základní požadavky na současného žadatele o zaměstnání. Text má za úkol poskytnout rady a doporučení, jak se při hledání práce zachovat, abychom byli v hledání úspěšnými. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretickým podkladem, budou zde nastíněny obecné zákonitosti fungování trhu práce a personálních agentur. Dále budou rozebrány povinné dokumenty, jež musí žadatel o práci poskytnout. Zmíním se o sebeprezentaci a důležitých obecných i odborných kompetencích. Ve druhé části provedu průzkum mezi deseti personálními agenturami, které se v současné době vyskytují na českém trhu práce. Při průzkumu budu vystupovat jako zájemce o zaměstnání.
Role distribuce v marketingu muzeí
Havlíková, Ivana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Marketing se od konce minulého století stává nedílnou součástí řízení kulturních institucí včetně muzeí. Diplomová práce se věnuje distribuci kulturních služeb muzeí a galerií veřejnosti. V první, teoretické části práce, jsou nastíněny základy marketingu muzeí. Druhá část se věnuje problematice distribuce kulturních služeb muzeí a nejnovějším trendům v této oblasti, přičemž tato část je doplněna řadou příkladů z praxe domácích i zahraničních institucí muzejního typu. Ve třetí části práce je věnována pozornost distribuci produktu Národního muzea, jsou definovány hlavní nedostatky stávajícího stavu a navržen základní rámec distribuční strategie Národního muzea pro dobu uzavření jeho Historické budovy.
Marketingová činnost prodejní galerie
Ferencová, Dagmar ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovanie situácie na súčasnom slovenskom trhu s umením a charakteristika subjektov, ktoré sa venujú predaju umeleckých diel. Práca sa zaoberá konkrétnymi marketingovými problémami v tejto oblasti. V závere je analyzovaná Matica slovenská ako významná inštitúcia Slovákov s dlhoročnou tradíciou.
Impact of television advertising on children as consumers
Parihuzičová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přezkoumat vliv televizní reklamy na děti vystupující v roli spotřebitele. V práci vycházím ze základní charakteristiky a psychologické stránky reklamy pro bližší přiblížení reklamy jako takové. Dále je snahou této práce přezkoumat vztah dítěte k televizní reklamě a hlavně zjistit, jaký vliv má reklama na dětského spotřebitele. Výzkum byl provedený na Slovensku formou písemného dotazování. Respondenty byli žáci ve věku osm až čtrnáct let.
Faktor originality v reklamě
Ešner, Rudolf ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě využita jako významná konkurenční výhoda.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí311 - 320dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PEŠEK, Ondřej
2 Pešek, Oldřich
2 Pešek, Ondřej Matthew
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.