Název:
Personální marketing
Překlad názvu:
Personal marketing
Autoři:
Hrádková, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvořit materiál, který shrnuje základní požadavky na současného žadatele o zaměstnání. Text má za úkol poskytnout rady a doporučení, jak se při hledání práce zachovat, abychom byli v hledání úspěšnými. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretickým podkladem, budou zde nastíněny obecné zákonitosti fungování trhu práce a personálních agentur. Dále budou rozebrány povinné dokumenty, jež musí žadatel o práci poskytnout. Zmíním se o sebeprezentaci a důležitých obecných i odborných kompetencích. Ve druhé části provedu průzkum mezi deseti personálními agenturami, které se v současné době vyskytují na českém trhu práce. Při průzkumu budu vystupovat jako zájemce o zaměstnání.The aim of this work is to form material that sums up some basic requierements demanded from persons aplying for a job. Following text will be written to provide useful advice and information to be highly successful in our seeking process. This work is devided into two parts. Teoretical and practical. In the teoretical part some patterns occuring in the labour market will be presented. Also some important documents needed for job application will be discussed. I will mention self-presentation and required competence. It the practical part there will be a research carried out. This research will deal with ten personal placement services, that operate in the czech labour market currently. I will perform as a job aplicant.
Klíčová slova:
kompetence; motivační dopis; personální agetrura; pracovní pohovor; životopis; competence; cover letter; curriculum vitae; labour market; personal placement services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20063