Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 667 záznamů.  začátekpředchozí252 - 261dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování zákazníka/spotřebitele v konkrétní oblasti
Králová, Blanka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele v oblasti návštěvy saun. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení celé práce. V této části jsou rovněž popsány hlavní faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu. Praktická část obsahuje všechny provedené analýzy a na základě jejich výsledků jsou vypracovány návrhy vhodné komunikace s jednotlivými typy spotřebitelů.
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Pallová, Veronika ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit pražské firmy Ctibůrek výtahy, s. r. o., a to založením nové pobočky v Brně. V první části budou vymezeny teoretické pojmy. Následně bude analyzováno vnitřní a vnější prostředí podniku. Informace získané v analytické části budou využity pro vytvoření plánu firemního rozvoje a kalkulaci přibližných nákladů. Na závěr bude provedeno ekonomické zhodnocení, které ukáže, zda je rozšíření pobočky do Brna ekonomicky výhodné.
Marketingový mix společnosti
Brychtová, Gabriela Klára ; Ing. Milan Palát, Ph.D (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a návrhy marketingového mixu české společnosti Labina spol. s r.o. podnikající v oblasti laboratorní a kancelářské techniky. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení se na tomto charakteristickém trhu.
Návrh změn/úprav marketingové komunikace konkrétní organizace
Vu, Thi Thanh ; Kosinová, Diana Tuyet-Lan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy na zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Diecézní Charity Brno. V první části se zabývá analýzou vnitřních i vnějších faktorů ovlivňujících prostředí organizace, které jsou v závěru následně shrnuty. Na základě shrnutí budou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace služeb pro cizince na Diecézní Charitě Brno.
E-komunikace jako součást firemní kultury
Hájková, Michaela ; Šafránková, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a e-komunikace. Najdete v ní základní vymezení firemní kultury a e-komunikace od nejrůznějších autorů a nejdůležitější teoretické pojmy. Analyzuje firemní kulturu firmy Monttel, s.r.o.. Pro průzkum stávající firemní kultury bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce obsahuje shrnutí problematických oblastí a návrh možných zlepšení či inovací.
Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti MSD, spol. s.r.o., která se zabývá servisem a prodejem kancelářské techniky a také tiskařskými a kopírovacími službami. Ve své práci zhodnotím stávající marketingovou situaci společnosti a na základě dlouhodobého pozorování navrhnu marketingové úpravy, které povedou k získání nových potenciálních zákazníků a k následnému zlepšení zisků firmy.
Vliv počtu a polohy výztužných lopatek na charakteristiku Francisovy turbíny
Mraček, Pavel ; Skoták, Aleš (oponent) ; Haluza, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem počtu a polohy výztužných lopatek na charakteristiku Francisovy turbíny. Hlavním cílem je nalezení hydraulicky nejvýhodnější konfigurace pomocí CFD simulací. Důležité pro tuto práci bylo použití srovnatelných metod, zejména tedy stejného modelu turbulence a výpočetní sítě. Výstupem diplomové práce je porovnání hydraulických ztrát pro různé konfigurace polohy rozváděcích a počtu výztužných lopatek.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti
Novák, Lukáš ; Nováková, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní společnost, která se zabývá neživotním komerčním pojištěním. Zabývá se zefektivněním reklamních nástrojů a zvýšením prodeje produktu. V první části se zabývá teoretickými východisky podpory prodeje. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci v místě prodeje a její nástroje. Ve druhé části se věnuje praktickému využití poznatků z teoretické části, kde je zacíleno na zhodnocení současné podpory prodeje a návrhu na zlepšení.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 667 záznamů.   začátekpředchozí252 - 261dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.