Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 614 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení pizzerie
Jílková, Kateřina ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení studentské pizzerie. V teoretické části práce je popsána oblast podnikání a východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. Pomocí analýzy současného stavu je následně navrženo vlastní řešení konkrétního problému, a to v podobě reálného podnikatelského plánu.
Strategický rozvoj podnikatelského modelu v kontextu právní regulace
Ondrišová, Karolína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku dopadu právní regulace na business model při jeho formulaci a implementaci. V rámci práce jsou nejprve nastíněna teoretická východiska, ve kterých jsou přiblíženy klíčové pojmy práce, a to strategické řízení a strategie, pojetí strategie firmy a business strategie a inovativní přístup v podobě business modelu Canvas. Dále je nastíněna základní charakteristika úrovně a metody právní regulace. V analytické části je představen konkrétní business model, na jehož příkladě budou odhaleny klíčové oblasti podléhající právní regulaci, které budou následně srovnány s řešením nejúspěšnějších společností v dané oblastí. Na základě těchto poznatků je v návrhové části zpracován návrh formulace a implementace business modelu tak, aby byl legislativně konformní jak na národní, tak na nadnárodní úrovni, a to s ekonomickým dopadem vybraného způsobu řešení podle stupně náročnosti a rizika.
Návrh komunikačního plánu
Karafa, Michal ; Pospíšilová, Anna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu firmy Přerovská realitní s.r.o., která se zabývá realitně developerskou činností. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti komunikace, analytickou část tvoří konkrétní analýzy aplikované na firemní okolí a v poslední návrhové části jsou zpracovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení stávající komunikační strategie firmy.
Podnikatelský záměr - rozvoj zahraničních aktivit
Danihelková, Martina ; Sajaš, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského záměru pro firmu rozšiřující své působení do zahraničí. V teoretické části je popsána problematika podnikání a podnikatelského záměru. Vlastní práce je pak zaměřena na problematiku podnikání v Nizozemsku, zpracování analýz trhu a postup na založení nového podniku. Dále popis návrhu řešení problémů, se kterými se firma může v zahraničí potýkat a řešení nové organizační struktury.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mrázková, Monika ; Vacková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
Rozvoj obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem
Pospíšil, Jakub ; Obhlídalová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem zboží. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky, pojmy a nástroje, které se týkají této problematiky. Druhá část diplomové práce je věnována analýze aktuálního stavu maloobchodního trhu a návrhu možné strategie pro rozvoj obchodních aktivit. Především pro zlepšení konkurenceschopnosti a upevnění pozice na trhu pomocí moderních informačních technologií.
Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.
Marketingová strategie pro TATRA a.s.
Svoboda, Ondřej ; Kunčický, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti TATRA, a.s., nalezením nových trhů pro nákladní vozidla v teritoriu Arabský svět a návrhem marketingové strategie.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 614 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.