|
Ladicí nástroj pro shadery
Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací vývojového prostředí pro psaní shaderů GLSL. Popisuje návrh a realizaci nástroje pro psaní a ladění shaderů, které je implementováno v knihovně Qt. Je zde provedeno experimentování s výkonností GLSL shaderů, experiment je zaměřen na příkazy řídící tok programu GLSL a na použití texturovacích příkazů v shaderech. Práce vysvětluje funkce některých shaderů používaných v knihovně OpenGL. Aplikace vytvořená v rámci této práce, je určena pro usnadnění tvorby grafických programů v knihovně OpenGL 3.3 a vyšší.
|
| |
| |
|
Retargetable Analysis of Machine Code
Křoustek, Jakub ; Janoušek, Jan (oponent) ; Návrat,, Pavol (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Program analysis is a computer-science methodology whose task is to analyse the behavior of a given program. The methods of program analysis can also be used in other methodologies such as reverse engineering, re-engineering, code migration, etc. In this thesis, we focus on program analysis of a machine-code and we address the limitations of a nowadays approaches by proposing novel methods of a fast and accurate retargetable analysis (i.e. they are designed to be independent of a particular target platform). We focus on two types of analysis - dynamic analysis (i.e. run-time analysis) and static analysis (i.e. analysing application without its execution). The contribution of this thesis within the dynamic analysis lays in the extension and enhancement of existing methods and their implementation as a retargetable debugger and two types of a retargetable translated simulator. Within the static analysis, we present a concept and implementation of a retargetable decompiler that performs a program transformation from a machine code into a human-readable form of representation. All of these tools are based on several novel methods defined by the author. According to our experimental results and users feed-back, all of the proposed tools are at least fully competitive to existing solutions, while outperforming these solutions in several ways.
|
|
Nástroj pro usnadnění vývoje a testování PHP aplikací
Pavelka, Jan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámení se s nástroji pro usnadnění vývoje a testování webových PHP aplikací a na základě analýzy obecných požadavků a konkrétních požadavků vývojářů IS VUT v Brně navrhnout a implementovat finální podobu celého nástroje. Práce zahrnuje seznámení se s důležitými pojmy týkající se ladících nástrojů PHP aplikací, analýzu a specifikaci požadavků pro vytvoření nástroje, návrh nástroje a popis jeho implementace včetně zhodnocení výsledků.
|
|
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus
|
| |
|
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus
|
| |
| |