Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,929 záznamů.  začátekpředchozí1582 - 1591dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing na internetu
Trofymchuk, Dmytro ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Šimůnková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat nástroji propagace na internetu, jako jedním z možných nástrojů marketingu. Cílem práce je tedy představit možnosti marketingové prezentace na internetu. V teoretické části se budeme zabývat marketingem, neboť marketing je ve firemním životě často nedílnou součástí všech činností firmy. Pomůže totiž zajistit co největší efekt z činnosti firmy a vytváří poptávku po nabízeném produktu - pomáhá produkt prodávat. V praktické části budeme teoretické poznatky aplikovat do podnikové praxe. Zmíním zde konkrétní podobu možností internetového marketingu, jako např. virální marketing, guerillový marketing, metody SEO, SMO.
Založení elektronického obchodu s počítačovými hrami
Sovišová, Ivana ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Tématem této diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro nově vznikající elektronický obchod s počítačovými hrami. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou, každá z těchto kapitol je poté rozčleněna na několik dalších subkapitol. Cílem diplomové práce je vytvoření kvalitního podnikatelského plánu pro založení elektronického obchodu s počítačovými hrami tak, aby byl následně realizovatelný v praxi. Praktická část se tedy bude zabývat především sestavením podnikatelského plánu, který by měl pomoci blízké osobě identifikovat a omezit možná rizika a ohrožení, která se mohou objevit v začátcích podnikání v oblasti internetového obchodování.
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Galgonek, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci nového modelu nákupu a prodeje reklamních ploch pro inzerci na webových stránkách. Součástí praktické části je rozbor funkčnosti, výhody a nevýhody používání a analýza problémů, které se při realizaci vyskytly. Pro analýzu byl vypracován a analyzován dotazník. Navržená doporučení a budoucí rozvoj praktickou část práce uzavírají.
Internet a cestovní ruch
Verner, Zbyněk ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá Internetem a jeho vlivem na cestovní ruch. Popisuje historii Internetu, cestovního ruchu a jejich vzájemného ovlivňování. Dále se tato práce zabývá nejnovějšími trendy v oblasti Internetu a jejich vlivem na cestovní ruch. V neposlední řadě analyzuje vliv Internetu na poptávku cestovního ruchu v České republice.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.
Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory
Pešek, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem charakteristických rysů Internetu na chování spotřebitelů a internetových prodejců z hlediska volby vhodné cenové a obchodní strategie. Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů marketingové politiky, jejíž význam je ve vyostřeném konkurenčním prostředí Internetu oproti běžným strategiím užívaným v kamenných obchodech poněkud pozměněn. Služby online cenového srovnávání poskytované specializovanými portály (tzv. cenovými agregátory) přinutily e-prodejce věnovat větší pozornost své cenové politice i chování konkurence a spotřebitelům přinesly snadnější přístup k informacím o produktech, službách i nabídkách na trhu. Text rozdělený do pěti kapitol nabízí komplexní náhled do této problematiky a s pomocí vlastní empirické studie i jiných akademických analýz ukazuje, že faktor ceny nabývá na Internetu pro různé cenové skupiny produktů odlišného významu. Internet sice v některých ohledech vykazuje znaky dokonale konkurenčního trhu, avšak přetrvávající cenová disperze je důkazem, že úspěšný internetový prodejce nevítězí pouze cenou, ale především vhodně aplikovanou obchodní strategií a sílou obchodní značky, přičemž tento fakt nedokázaly změnit ani cenové agregátory.
Vývoj obchodního využití internetu v ČR
Juriková, Ľubomíra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu obchodního využití internetu v České republice. Stručně charakterizuje vývoj internetu směřující k rozvoji elektronického obchodování ve světě i u nás a vymezuje jednotlivé etapy e-komerce. Poukazuje na různé výhody a nevýhody participace na internetovém obchodování a analyzuje vývoj vybraných kvantitativních i kvalitativních ukazatelů v období posledních přibližně pěti let. V spotřebitelském pojetí zkoumá vývoj počtu uživatelů internetu, jejich nákupní chování a také jejich vztah k platbám na internetu. V přístupu podnikatelském je zkoumáno firemní připojení k internetu, webová prezentace firem a rozvoj e-shopů v ČR. V závěru práce jsou rozebrány vybrané překážky dalšího rozvoje obchodování na internetu jednak u nás, jednak na nadnárodní úrovni v rámci Evropské unie.
Využití internetových blogů k reklamním účelům
Rambousková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Využití blogů jako nástroje internetové reklamy" je popis využívání osobních internetových blogů za účelem levné a účinné reklamy na Internetu. První kapitola se zabývá krátce marketingem, dále internetovým marketingem a jeho rozdělení. Druhá kapitola je celá věnována internetové reklamě a hlavně popisu jednotlivých marketingových nástrojů, které se na Internetu využívají. Ve třetí kapitole je popsáno na příkladech, jak reklama na internetovém blogu funguje. Poslední kapitola se věnuje dotazníku a jeho výsledkům. Také je v této kapitole porovnán vliv reklamy prostřednictvím blogu a reklamy v časopise.
Vliv Internetu na konkurenceschopnost konkrétní firmy
Vershinina, Maria ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Bobek, Michal (oponent)
Tato práce se věnuje otázce konkurenceschopnosti organizací a zaměřuje se na empirický výzkum v dané oblasti v souvislosti se zavedením a využitím služeb sítě internet v podnikání. Cíle práce jsou analýza konkurenceschopnosti organizace Ryboprodukty a.s. a studium a vysvětlení vlivu využití online služeb na úspěšnost podniku z hlediska konkurenceschopnosti. Hypotéza zkoumaná v rámci této práce tvrdí, že vliv je kladný a že zavedení a využití internetu vede ke zvýšení konkurenceschopnosti organizace. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení klíčových pojmů, jako jsou internet, konkurenceschopnost produkce, konkurenceschopnost organizace, a dále poskytuje přehled historického vývoje online technologií, popisuje hlavní inovace a možností v této oblasti, uvádí čtenáře do problematiky. Na teoretický základ navazuje praktická část zaměřená na analýzu změn v hospodaření reálného podniku spojených se zavedením internetu v této organizaci. Na základě empirických informací o procesech a hospodářských výsledcích bylo provedeno hodnocení změn a významu prosazení globální sítě internet v provozu podniku. Přínos této bakalářské práce spočívá v tom, že, budiž založená na podrobných a aktuálních informacích, vysvětluje význam informačních a komunikačních technologií, především internetu, pro fungování organizace a její úspěšnost. Výsledky a závěry práce lze proto uplatnit jak bezprostředně ve zkoumaném podniku, tak i v jiných organizacích, samozřejmě za podmínky přizpůsobení opatření velikosti podniku a odvětví. Základem pro práci se staly vedle teoretických poznatků též osobní rozhovory s vedením organizace, opakované návštěvy zkoumaného podniku, konzultace s odborníky a podrobná analýza firemní dokumentace.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,929 záznamů.   začátekpředchozí1582 - 1591dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.