Název:
Marketing na internetu
Překlad názvu:
Internet Marketing
Autoři:
Trofymchuk, Dmytro ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Šimůnková, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se bude zabývat nástroji propagace na internetu, jako jedním z možných nástrojů marketingu. Cílem práce je tedy představit možnosti marketingové prezentace na internetu. V teoretické části se budeme zabývat marketingem, neboť marketing je ve firemním životě často nedílnou součástí všech činností firmy. Pomůže totiž zajistit co největší efekt z činnosti firmy a vytváří poptávku po nabízeném produktu - pomáhá produkt prodávat. V praktické části budeme teoretické poznatky aplikovat do podnikové praxe. Zmíním zde konkrétní podobu možností internetového marketingu, jako např. virální marketing, guerillový marketing, metody SEO, SMO.The study of the internet marketing tools for a small business. The paper show optimal strategy and options such as SEO, SMO, viral marketing and others, that can be used to improve the sales and visibility of the company.
Klíčová slova:
internet; Marketing; reklama; SEO; SMO; internet; marketing; SEO; SMO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30956