Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh transformace koncepce celoživotního vzdělávání na Vysokém Učení Technickém vBrně pro společnosti vJihomoravském kraji
Němčanská, Veronika ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Sohledem na měnící se potřeby praxe na vzdělávání je nezbytné přizpůsobit nabídku vzdělávacích kurzů tak, aby tyto potřeby reflektovala. Diplomová práce je zaměřena na sběr, analýzu a průzkum dat s cílem identifikovat klíčové potřeby a trendy vzdělávání zaměstnanců společností v Jihomoravském kraji. Získané poznatky budou následně použity k identifikaci a návrhu možností tematického zaměření a typů vzdělávacích kurzů tak, aby byly pokryty požadavky praxe. Hlavním impulsem pro rozšíření nabídky kurzů je jeden z cílů strategického záměru VUT o vytvoření koncepce celoživotního vzdělávání.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků společnosti XYZ v kontextu talent managementu
Lešikar, Adam ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj a vzdělávání talentovaných pracovníků společnosti XYZ. Jejím cílem je vytvořit pro reklamní agenturu XYZ prakticky využitelný nástroj, který jí usnadní identifikaci talentovaných pracovníků, výběr vhodných adeptů pro vedoucí pozice, posuzování jejich klíčových kompetencí a jejich vzdělávání a rozvoj. V první části práce jsou na základě analýzy odborné literatury vymezeny základní termíny a teoretická východiska. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány talentu a nadání, problematice talent managementu včetně různých přístupů a pojetí, základních procesů a aktuálních trendů, dále využití, tvorbě a hodnocení klíčových kompetencí v oblasti řízení lidských zdrojů a tématice rozvoje a vzdělávání pracovníků. Druhá část popisuje samotné kvalitativní výzkumné šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky společnosti XYZ a analýzy poskytnutých dokumentů. Výsledkem je profil talentovaného pracovníka společnosti, kompetenční model obsahující klíčové kompetence pro dvě vybrané pracovní pozice a návrh základního programu vzdělávacích a rozvojových aktivit, které pracovníkům společnosti umožní popsané kompetence získávat a rozvíjet. Navržený kompetenční model je doplněn několika variantami mřížek určených pro hodnocení důležitosti a úrovně...
Integrace e-learningu do procesu vzdělávání zaměstnanců
Wohlgemuth, Jan ; Šild, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zkoumá možnosti implementace e­learningu do procesu vzdělávání ve společnosti HOPE – E. S., v.o.s. V práci jsou srovnávány konkurenční možnosti LMS systémů a je vybráno jedno konkrétní řešení. Zvolené řešení je dále specifikováno včetně možné implementace a popisu prostředí. V závěrečné části práce je navržena struktura kurzů a doplňkových materiálů pro již probíhající prezenční kurzy.
Návrh aplikačního softwaru pro personalisty pomocí projektu
Kovaříková, Monika ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem aplikačního softwaru pro personalisty společnosti AZ, s.r.o. Zaměřuje se na zmapování činností spojených s realizací vzdělávacích kurzů. Diplomová práce předkládá návrh pro zjednodušení činností a zkrácení doby jejich zpracování pomocí aplikačního softwaru, čímž snižuje náklady tyto činnosti.
Výběr a adaptace nových zaměstnanců ve vybrané společnosti
Bočková, Pavla ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem nových zaměstnanců a jejich adaptací ve vybrané společnosti. Práce obsahuje teoretická východiska problematiky získávání, výběru a zaškolování nových zaměstnanců. Je provedena analýza interních dokumentů a následně individuální rozhovory s osobami zainteresovanými v procesu výběru a zaškolování nových zaměstnanců. Na základě této analýzy současného stavu jsou navrženy návrhy na zlepšení celého procesu výběru a zaškolování zaměstnanců pro zvolenou společnost.
Acquisition, Selection, Adaptation and Evaluation of Employees in the Travel Agency
Zabloudilová, Jitka ; Burešová, Vojtěška (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The subject of thesis is the acquisition, selection, adaptation and evaluation of employees in the travel office. The theoretical part of the work will be based on the available literature focusing on issues of human resources. In the practical part of the work will be based on the analysis of work with human resources in the company, will be carried out by the level of organizational and methodological quality and effective management of human, which will be directed towards improving the competitive position of companies.
Využitelnost veřejných zdrojů pro financování vzdělávání zaměstnanců podnikatelským subjektem
Křížek, Matěj
Křížek, M. Využitelnost veřejných zdrojů pro financování vzdělávání zaměstnanců podnikatelským subjektem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zaměřuje na využitelnost veřejných zdrojů pro financování vzdělávání zaměstnanců podnikatelským subjektem. Cílem práce je identifikovat podstatné aspekty problematiky vzdělávání zaměstnanců podnikatelského subjektu ve vztahu k možnosti využití dotačních zdrojů financování daného vzdělávacího procesu ve vybraném tuzemském podniku. Práce využívá kvantita-tivní přístup. Hlavní zjištění práce ukazují, že náklady na vzdělávání zaměstnanců zahrnují jak explicitní, tak implicitní náklady a díky citlivostní analýze bylo zjištěno, jak se mění cash-flow při změně jednotlivých proměnných. Práce přispívá k hlubšímu pochopení vztahů mezi vzděláváním zaměstnanců, dotačním financováním a celkovou efektivitou podniku, což může být užitečné pro další výzkum a praxi v oblasti řízení lidských zdrojů.
Analýza systému vzdělávání v organizaci
Čermáková, Michaela ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Předmětem této práce bude popsat a zhodnotit současný vzdělávací systém ve vybrané organizaci a analyzovat vzdělávací potřeby zaměstnanců, jejich motivaci a bariéry pro další vzdělávání. Práce bude rozdělena do dvou částí. Jedná se o teoretickou část a empirickou část. Teoretická část popíše základní pojmy spojené s personálním řízením, úkoly a strategií řízení lidských zdrojů a významem vzdělávání pro organizaci. Dále se bude věnovat významu motivace zaměstnanců k dalšímu vzdělávání a bariérami, které ve vzdělávání zaměstnancům brání. Řešena bude problematika cílů a filozofie vzdělávání, systému vzdělávání, procesu vzdělávání a metod vzdělávání. Text bude čerpat z tuzemské, ale i zahraniční literatury. Další kapitola se bude věnovat analýze systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci, která se bude opírat o případovou studii a následně interpretaci získaných dat. Výzkum bude realizován v první fázi formou dotazníkového šetření, následovanou druhou fází a sice přímými rozhovory se zaměstnanci dané pobočky organizace a jejich vedoucím pracovníkem zodpovědným za oblast vzdělávání. V závěru budou shrnuta veškerá zjištění plynoucí z výzkumu, zhodnocena míra dosažení stanovených cílů a samozřejmě zde budou uvedena i doporučení řešení případných nedostatků ve vzdělávání zjištěných při výzkumu....
Systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců v bankovním sektoru v kontextu pandemie Covid-19
ZELENKOVÁ, Natálie
Bakalářská práce se zabývá systémem rozvoje a vzdělávání zaměstnanců v bankovním sektoru. Cílem této práce je zhodnocení systému rozvoje a vzdělávání zaměstnanců v bankovním sektoru s ohledem na vliv opatření a restrikcí pandemie Covid-19 a navržení změn vedoucích ke zlepšení současného stavu. Práce nejprve popisuje vzdělávání zaměstnanců v bankovním sektoru České republiky a jeho význam. Zkoumá proces systematického vzdělávání zaměstnanců pro efektivní plnění pracovních povinností a zároveň postupy při plánování a realizaci vzdělávacích akcí. Následuje část, která představuje výsledky z dotazníkového šetření provedeném ve dvou českých bankovních institucích a porovnává současnou situaci. Poté jsou na základě výsledků výzkumu navržena konkrétní doporučení pro zlepšení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v bankovním sektoru.
Využití koučování jako vzdělávací metody v obchodních organizacích
Matějková, Markéta ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Vzdělání se stává stále důležitější vzhledem k častým a rychlým změnám, rozvoji technologií, novým postupům nebo globalizaci. To se týká nejen jednotlivců, ale také organizací, které potřebují mít v této dynamické době kvalifikované zaměstnance, kteří budou schopni na změny reagovat a přizpůsobovat se novým podmínkám. Při vzdělávání zaměstnanců je zapotřebí volit vhodné metody vzdělávání, aby byl celý proces efektivní. Tato práce se zabývá metodou koučování a jejím cílem je zhodnotit možnost využívání koučování jako vzdělávací metody v obchodních organizacích. V teoretické části byla použita metoda obsahové analýzy a komparace, v empirické části proběhl sběr dat pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných a nestrukturovaných rozhovorů. Průzkum, jehož cílem bylo identifikovat přínosy této metody a odhalit její případné překážky, byl proveden mezi zaměstnanci obchodních organizací a mezi personalisty nebo manažery, kteří mají zkušenosti s koučováním. Informace byly rovněž získány od profesionálního kouče, který se zabývá koučováním v organizacích. Výsledky průzkumu ukázaly, že koučování je možné považovat za vhodnou metodou pro vzdělávání zaměstnanců. Hlavním přínosem pro zaměstnance je zlepšení schopností v mnoha oblastech a nalezení vlastních zdrojů pro řešení problémů. Pro organizaci je to...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.