Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Rozvoj obchodních aktivit ve společnosti působící v potravinářském průmyslu
Příplata, Filip ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit vybrané společnosti působící v potravinářském průmyslu Podravka – Lagris, a.s. se specifickým zaměřením na zvýšení prodejů a podílu na trhu u konkrétní kategorie produktů. Na základě teoretických poznatků je zpracována analýza současného stavu prostřednictvím analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí, jejichž výsledky jsou shrnuty do SWOT analýzy. Návrhová část diplomové práce představuje doporučení pro společnost, která povedou k naplnění vytyčených cílů v oblasti rozvoje obchodních aktivit.
Návrh plánu vstupu na zahraniční trh u diagnostické zobrazovací zdravotnické technologie
Svobodová, Eliška ; Chládek, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem plánu vstupu na zahraniční trh distributora Electric Medical Service, s.r.o., který působí na českém trhu v oblasti zdravotnických diagnostických zobrazovacích technologií. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou využita pro vypracování dílčích analýz a ke zjištění současného stavu trhu a společnosti. Na základě výstupů jednotlivých analýz a průzkumu trhu je navržen plán vstupu na vybraný zahraniční trh.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Lošťák, Miroslav ; Kučera, Libor (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování, konkrétně jeho analýzou a návrhy na zlepšení z pohledu celkové odměny. Cílem bylo zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni s aktuálním systémem odměn a jak na něj působí vnitřní a vnější prostředí, kdy na základě těchto informací byly navrhnuty návrhy na změny, které by měly na systém odměn kladný dopad. Celá bakalářská práce je pak rozdělena do tří částí: teoretická, analytická a samotné návrhy na zlepšení. Spokojenost zaměstnanců byla vyhodnocena na základě dotazníkového šetření, které bylo vyplněno zaměstnanci v papírové formě a následně bylo anonymně analyzováno.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Volánková, Nikola ; BA, Renata Šrámková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca spočíva v hodnotení ekonomickej situácie zvolenej spoločnosti s ručením obmedzeným (ďalej len „PODNIK“) a vytvorení návrhov na jej zlepšenie. Podnik funguje v odvetví priemyselnej filtrácie a vyrába technologické celky na zákazku. Prostredníctvom strategickej analýzy sú vyhodnotené externé a interné faktory vplývajúce na podnik. Na základe vyhodnotenia jednotlivých faktorov sú spracované príležitosti a hrozby podniku a jeho silné a slabé stránky. Výsledky analýz sú ďalej rozpracované a na ich základe sú vytvorené návrhy riešení pre zlepšenie ekonomickej situácie.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Marketingová komunikace
Bulínová, Sabina ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.