Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 730 záznamů.  začátekpředchozí704 - 713dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu v ČR v letech 2006-2007
Přibylová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce hodnotí postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu foliových klávesnic v České republice pomocí metody SWOT. Identifikuje přednosti podniku i jeho slabé stránky, zároveň se zaměřuje na možné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Dále práce zkoumá schopnost firmy reagovat na změny probíhající na trhu, a také schopnost být včas připraven odrážet nepřiznivé vlivy interního i externího prostředí.
Strategická analýza České spořitelny, a.s.
Rytíř, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šafář, Karel (oponent)
Provedení strategické analýzy společnosti Česká spořitelna, a.s. Součástí analýzy je určení relevantních vlivů makrookolí a mikrookolí. Důraz je kladen na analýzu konkurence. Cílem je určit pozici společnosti na českém bankovním trhu, na základě matice SWOT definovat příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky České spořitelny a určit její specifické přednosti.
Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu
Pekáriková, Katarína ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu. Její teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku společnosti z hlediska historického vývoje, klíčových hodnot, identity značky a positioningu. Také je zde prezentována celosvětová strategie firmy, formy vstupu na zahraniční trhy a požadavky na perspektivního obchodního partnera. Praktická část se soustředí na rozbor českého trhu, jeho makroprostředí, konkurenci v oboru a SWOT analýzu. Navíc jsou zde uvedeny konkrétní příklady adaptace marketingové strategie firmy a marketingový mix.
Finanční analýza podniku Pražská energetika, a.s.
Chalupová, Lucie ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Metzlová, Hana (oponent)
V této bakalářské práci se zabývám finanční analýzou energetické distribuční společnosti Pražská energetika, a.s v letech 2002 - 2005. Kromě samotné analýzy finančního zdraví společnosti se zaměřuji na identifikaci silných a slabých stránek společnosti z hlediska financování, pomocí kterých může společnost správnými rozhodnutími upevnit svoji pozici na trhu a obstát tak v konkurenčním boji. Kromě standardních postupů jako jsou horizontální a vertikální analýza a analýza poměrových ukazatelů zde uvádím i speciální postupy, jako např. Altmanův index, index důvěryhodnosti, ukazatel ekonomicky přidané hodnoty či mezipodnikové srovnání.
Ocenění společnosti Rudolf Jelínek, a. s.
Kotrbová, Dominika ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo ocenit společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. z hlediska potenciálního akcionáře. Společnost v současné době vykazuje vysokou investiční aktivitu - modernizuje výrobny, technologie, proniká na zahraniční trhy v Evropě i v Americe. Diplomová práce byla rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části byl přiblížen postup při oceňování podniků od základních pojmů, přes analýzu prostředí, finanční analýzu, finanční plán až po základní přehled oceňovacích metod. V praktivké části pak byl tento postup aplikován na konkrétní podnik, čímž byla získána konkrétní hodnota podniku.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.
SWOT analýza společnosti DHL Express s.r.o.
Šajbidorová, Eva ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Mikolandová, Petra (oponent)
SWOT analýza společnosti DHL Express, vliv nadnárodních společností v ČR, silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a ohrožení
Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. a návrhy na změnu systému stavebního spoření
Švejdová, Dita ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Hynek, Martin (oponent)
Smyslem diplomové práce "Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s., a návrhy na změnu systému stavebního spoření" je zhodnocení efektivity společnosti, a to pomocí finanční a produktové analýzy. Pomocí SWOT analýzy chci nalezt příležitosti a rezervy na zaklade nichz pak navrhnu možnosti, které by Českomoravské stavební spořitelně, a. s., umožnily větší rozlet.
Ekonomika a řízení neziskové organizace
Šimková, Magdalena ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Součková, Jaroslava (oponent)
Práce obsahuje definice základních pojmů z oblasti neziskového sektroru. Na praktickém příkladě konkrétní neziskové organizace je ukázána důležitost volby fungující organizační struktury. Dále je práce zaměřena praktické provázání otázek financování neziskových organizací s teorií, která byla přebrána z dostupné odborné literatury. V neposlední řadě je v práci řešena důležitost strategického plánování pro řádné a dlouhodobé fungování organizace. Toto téma je popsáno na příkladě provedené SWOT analýzy.
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 730 záznamů.   začátekpředchozí704 - 713dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.