Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení
Pánek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix futsalového týmu AC Sparta Praha a ze získaných informací navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace a většímu zájmu ze strany veřejnosti. Metody: V teoretické části byla využita analýza dokumentů. Základní informace o klubu, marketingovém mixu a informace potřebné k provedeným analýzám byly získány pomocí strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Podmínky prostředí klubu byly zjišťovány prostřednictvím vlastního pozorování při mistrovských utkáních "A" mužstva, případovou studií a studiem dokumentů. K analyzování prostředí klubu byla použita PEST analýza a analýza zdrojů. SWOT analýza byla vytvořena za účelem shrnutí všech zjištěných poznatků. Výsledky: Vyhodnocení ukazuje na ztrátový chod klubu AC Sparta Praha futsal a na nedostatky v marketingovém mixu, zejména v oblasti klubových suvenýrů, doprovodného programu a propagační činnosti. Klíčová slova: futsal, rozhovor, sportovní marketing, SWOT analýza
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Lajčin, Milan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy futbalového marketingového prostredia v Česku a na Slovensku a na základe analýzy súčasných ponúk pre partnerov českých a slovenských futbalových klubov zistiť slabé miesta a nedostatky v sponzorských vzťahoch. Výsledky analytickej časti budú slúžiť k vytvoreniu návrhu implementácie sponzorskej činnosti futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy, vrátane využitia príležitostí, ktoré súčasná situácia ekonomickej krízy ponúka a to vzhľadom k odlišnostiam Česka a Slovenska. V práci som využil v rámci kvalitatívneho výskumu deskriptívnu prípadovú štúdiu, interview, pozorovanie, SWOT analýzu, analýzu dokumentov a komparatívnu analýzu. Metódy som aplikoval v rozbore jednotlivých futbalových klubov, zatiaľ čo SWOT analýzu som využil aj pri spracovávaní návrhov. Komparatívna analýza mi slúžila na porovnanie marketingového prostredia vybraných futbalových klubov. Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty marketingového prostredia, v ktorých majú jednotlivé futbalové kluby rezervy. Okrem konkrétnych návrhov spolupráce so sponzormi sa mi podarilo pre vybrané kluby...
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Čermák, Roman ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013 Cíle: Cílem práce je analyzovat výsledky výzkumu spokojenosti návštěvníků. Dále pak na základě získaných výsledků vytvořit návrhy, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti návštěvníků akce. Metody: Pro výzkum spokojenosti návštěvníků byla vybrána metoda elektronického dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do grafů a tabulek v analytické části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, proto jsou součástí práce návrhy na zlepšení. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni a některé hypotézy výzkum vyvrátil. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMX
Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy
Čmakal, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy Cíl: Zanalyzování a porovnání marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a navržení opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové činnosti, s důrazem na marketingovou komunikaci klubů. Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky zhodnocení marketingu vybraných klubů ČFL ukázaly značné rozdíly v kvalitě marketingových aktivit mezi jednotlivými kluby. V některých oblastech, jako jsou internetové stránky a tištěné materiály, odvádějí kluby kvalitní práci, v jiných, jako jsou sociální sítě nebo přestávkový program, nikoli. I přes nedostatek finančních a personálních zdrojů jsou některé prvky provedeny precizně. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit klubů a jež by byla realizovatelná i v prostředí třetiligových fotbalových klubů. Jedná se především o doporučení v oblasti internetové komunikace, doprovodných programů, soutěží a akcí, které by zvýšily zájem diváků a partnerů o kluby. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbal
Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice
Podhráský, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýza
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav
Fanta, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky FK Mladá Boleslav, zjištění nedostatků a podání návrhu na zlepšení strategie marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci bylo využito metody analýzy příslušných dokumentů a textů. Další použitou metodou byl strukturovaný rozhovor s pracovníky marketingové oddělení, a to s marketing manažerem Bc. Janem Holickým a manažerem komunikace Jiřím Korosem. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že některé komunikační nástroje nejsou využívány zcela efektivně a některé nástroje tento klub dokonce nevyužívá. Návrh byl sestrojen sledováním současných trendů v marketingové komunikaci tak, aby odpovídal všem možnostem klubu a byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, public relations, divák, patriotismus
Komunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšení
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU SK SLAVIA PRAHA A NÁVRHY NA JEJÍ ZLEPŠENÍ Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit projekt komunikační strategie klubu SK Slavia Praha se svými fanoušky pro novou sezónu. Tento projekt bude vytvořen na základě analýzy a zhodnocení současného komunikačního mixu fotbalového klubu SK Slavia Praha a současné komunikace klubu se svými fanoušky. Metody: V práci byly použity metody případové studie, analýzy dokumentů, interview a SWOT analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při výzkumu současné komunikační strategie klubu s fanoušky, analýza dokumentů pro analýzu komunikačního mixu klubu, SWOT analýza pro zhodnocení komunikačního mixu klubu a interview pro získání potřebných informací od zainteresovaných osob. Výsledky: Byl vytvořen projekt nové komunikační strategie klubu, jehož součástí je zdokonalený komunikační mix klubu, projekt komunikační strategie klubu s nejdůležitějšími fanouškovskými organizacemi a projekt komunikační strategie klubu s mládeží. Klíčová slova: marketing sportu, komunikační strategie, komunikační mix, fotbal, fanoušci
Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Turecká, Hana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokej
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Dýšek, Martin ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušci
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.