Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model internetového obchodu
Stejskal, Martin ; Kroulík, Bohuslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace firmy a přivede nové zákazníky.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrh eCommerce portálu společnosti ARKOV
Urban, Jiří ; Tichý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je doporučit a navrhnout systém, který zefektivní internetovou komunikaci mezi zákazníkem a firmou. Konkrétně se práce bude zabývat zhodnocením možností vytvoření nového e-Commerce portálu firmy a jeho návrhem, včetně on-line propojení s informačním systémem SAP Business One. Výsledkem práce bude doporučený návrh nejlepšího a zároveň cenově dostupného řešení pro firmu.
Marketingová komunikace
Sedlák, Radoslav ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a interpretované za cieľom zefektívniť komunikáciu s cieľovou skupinou a zvýšiť návratnosť investícií vkladaných do jednotlivých komunikačných kanálov.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Podnikatelský záměr zřízení kamenného obchodu v návaznosti na existující e-shop
Šťastný, Jan ; Borský, Pavel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je založení kamenného obchodu (nízkonákladové výdejny) v návaznosti na již existující elektronický obchod. Práce se bude zabývat analýzou demografických údajů obyvatelstva, trhem (nabídkou/poptávkou), vnitřním a vnějším prostředím firmy. Bude analyzovat otázku, zda kamenný obchod realizovat, popř. kde. Výsledky analytické části budou použity pro určení místa vybudování obchodu. V praktické části bude popsána dosavadní historie podniku, finanční plán, obchodní strategie, organizační struktura atd. Závěrem bude zhodnoceno, které místo je nejvhodnější pro založení prodejny.
Model elektronického podnikání pro mezinárodní obchod
Vauchkevich, Yuliya ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu podnikání v rámci mezinárodního obchodu. Analyzuje současný stav problematiky elektronického obchodování se zaměřením na hledání nových možností, za účelem dosažení lepšího postavení a získání nových konkurenčních výhod zúčastněných subjektů.
Komunikační mix internetového obchodu
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
Budování komerčně úspěšných internetových projektů
Kadeřábek, Jakub ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování a řízení vztahu se zákazníky. Teoretické poznatky jsou demonstrovány na praktickém příkladu, kterým je projektové řízení postupu přípravy vývoje a oživení aplikace internetového obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.