Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie sportovního klubu Boroboard
Slavovová, Stanislava ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií sportovního klubu Boroboard pro sezónu 2013/2014. Klub sídlí ve městě Samokov v Bulharské republice a zabývá se rozvojem snowboardingu. Na základě teoretických poznatků bude analyzováno prostředí ve kterém klub funguje, což napomůže definování možných úskalí, se kterými se může setká. Práce pak bude sloužit jako návrh strategie a plán činností, který může klub v následující sezóně uplatnit. KLÍČOVÁ SLOVA Marketingová strategie, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Snowboarding
Úrazovost při zimních sportech na lyžařských tratích v České republice
Povolná, Ivana ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: Úrazovost při zimních sportech na lyžařských tratích v České republice Cíl: Zjistit výskyt úrazovosti při lyžování a snowboardingu na českých horách v zimních sezónách od roku 2000 do roku 2010. Metody: V práci jsme se zaměřili na shromažďování dat a informací ohledně vzniku a počtu úrazů na českých lyžařských tratích a mimo ně. Hlavním zdrojem byla databáze Horské služba České republiky, ze které nám byly poskytnuty soubory počtu zranění při lyžování a snowboardingu ze zimních sezón 2000 - 2001 až 2009 - 2010. Výsledky: Výsledkem práce bylo zmapování počtu úrazů při zimních sjezdových a běžeckých sportech za roky 2000 - 2010 a jejich zpracování. Klíčová slova: úraz, sjezdové lyžování, snowboarding, běh na lyžích
Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky
Řehák, Tomáš ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
v českém jazyce Název: Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky Cíle: Cílem bakalářské práce je popsat roční tréninkový cyklus reprezentantů české snowboardcrossové reprezentace. Dílčí cíl je analýza jednotlivých period charakteristické sportovní přípravy ve snowboardcrossu. Metody: V naší práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, analýzy, ankety, rozhovoru pomocí návodu a neformálního rozhovoru. Metodu zúčastněného pozorování jsme využili při pozorování chování závodníků během tréninkových jednotek. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých tréninkových cyklů. Metodu ankety a neformálního rozhovoru jsme využili pro doplnění dat a objasnění interpretací získaných zúčastněným pozorováním. Výsledky: Zjistili jsme, že trenéři a realizační tým využívají pro dělení snowboardcrossové přípravy devíti specifických period. V "suché", letní přípravě se věnují rozvoji všech pohybových schopností. Během přípravy na sněhu se zaměřují na nácvik specifických dovedností, potřebných k maximálnímu výkonu, taktické a psychologické přípravě. Klíčová slova: snowboarding, snowboardcross, sportovní trénink, reprezentace České republiky
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
The image of the brand Burton
Dujavová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na image značky Burton. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, které s problematikou souvisejí, a to například: co je to značka, prvky a funkce značky, její identita a image. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu vnímání značky Burton na českém a slovenském trhu. Jelikož značka Burton se zaměřuje na mladé lidi, analýza vnímání značky je prováděna na základě dotazníkového šetření, mezi respondenty ve věku 15-30 let. Cílem práce je zmapovat znalost značky, postoj k ní a zjistit asociace spojené se značkou.
Zjištění zájmu dětí a mládeže o snowboarding a lyžování v Jižních čechách
MLNAŘÍK, Jan
Cílem práce je provedení sociálně pedagogického výzkumu v oblasti zájmu o lyžování a snowboarding mezi dětmi a mládeží v Jihočeském kraji. První část se zaměřuje na historii a materiální vybavení obou zimních sportů. Zájem dětí a mládeže o lyžování a snowboarding je zjišťován vlastnoručně vytvořeným dotazníkem. Následuje výběr reprezentativního základního souboru. Těžiště práce spočívá ve vyhodnocení získaných dat, neboť je lze využít na školách při plánování zimních kurzů. Analýza a interpretace výsledků provedeného výzkumu tak nejen odhaluje skutečný zájem o dané sporty, ale předpokládá jejich využití při plánování školních aktivit.
Využití ochranných prostředků a preventivních opatření při volnočasových aktivitách dětí, mládeže a dospělých
ŠERÁ, Vendula
Tato bakalářská práce popisuje využití ochranných prvků u vybraných aktivit (inline bruslení, cyklistika, lyžování, snowboarding). Teoretická část se zabývá rozborem odpovídající literatury a seznamení s daným tématem. Jsou zde popsány ochranné prvky, které mohou být využívány a důležitá bezpečnostní opatření. V praktické části jsem se snažila osvětlit odpovědi na otázky: Jaké bezpečnostní prvky jsou nejpoužívanější. Jaké jsou důvody jejich používání či nepoužívání. A jako poslední, jaké jsou rozdíly v používání bezpečnostních prvků z hlediska věku.
Brand image and identity of Quiksilver
Simanová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.